logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۴۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس ارشد رسانه:

دشمن به دنبال ایجاد شبهه افکنی در خصوص حقانیت، اقدامات و اخلاص سردار سلیمانی است

دشمن-به-دنبال-ایجاد-شبهه-افکنی-در-خصوص-حقانیت،-اقدامات-و-اخلاص-سردار-سلیمانی-است
کارشناس ارشد رسانه گفت: دشمن به دنبال ایجاد شبهه افکنی در خصوص حقانیت، اقدامات و اخلاص سردار سلیمانی است تا از این طریق به اسلام و انقلاب نیز ضربه وارد کند.

مسعود بصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: یکی از نکات مهم در مطالعه مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی این موضوع است که مطالعه این مکتب جدای از اسلام، شیعه و فرهنگ  بسیج امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی همان ادامه راه مکتب شهدا، رسول‌الله و ائمه اطهار (ع) است، افزود: اگر مکتب حاج قاسم را گرامی می‌داریم در واقع بر خدامحوری، مکتب اسلام و مکتب شهدا تاکید می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: تاکید بر مکتب حاج قاسم تاکید بر مکتب شهدا است که از جان خود برای عظمت اسلام و این سرزمین گذشتند تا انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه دهد.

کارشناس ارشد رسانه ادامه داد: از نظر شکلی و محتوا مکتب سردار سلیمانی عمق و وسعت زیادی در تاریخ اسلام و مفاهیم جدی اسلام ریشه دارد.

بصیری برضرورت جلوگیری از شعار زدگی و تبلیغات صرف در معرفی مکتب و فرهنگ سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید این مکتب را به میان مردم برده  و در عمل در این زمینه قدم برداریم.

وی ادامه داد: رفتار رسانه‌های کشور برای معرفی مکتب سردار سلیمانی باید تقویت کننده این مکتب بوده و از اعمالی که منجر به تضعیف آن شود جلوگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: رفتار و اعمال رسانه‌ها در حوزه تبلیغات و رسانه باید به گونه‌ای باشد که بتواند عمق این مکتب را افزایش داده و مردم را در عمل به مکتب عاشورا و اسلام هدایت کند.

کارشناس ارشد رسانه با اشاره به ویژگی‌های پاکی، صداقت، ایثار، از خودگذشتگی و مهربانی سردار سلیمانی، بیان داشت: مکتب سردار سلیمانی مملو از عطوفت انسانی و کمالگرایی است که می‌تواند برای رهروان درس آموز باشد.

بصیری در پاسخ به چگونگی مقابله با شبهات و سئوالات انحرافی رسانه‌های دشمن پیرامون سردار سلیمانی، گفت: رسانه‌های بیگانه از سال‌ها قبل به تخریب جمهوری اسلامی و چهره شهدا پرداخته و تلاش می‌کنند  به هر بهانه‌ای از طریق راه‌ها و تکنیک‌های مختلف به شهید سازی تقلبی روی آورند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه در ایام فتنه نیز شهدای تقلبی ایجاد کرده و مجالس ختم تقلبی برگزار کردند، افزود: مکتب تقلبی داعش نیز برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایجاد شد.

این مسئول یادآور شد: دشمن از همه ابزار برای مخدوش کردن چهره مکتب سردار سلیمانی استفاده می‌کند که اگر رسانه‌های ما پای کار نباشند، این کار با جدیت دنبال می‌‎شود چرا که سردار سلیمانی الهام بخش جبهه مقاومت بود و دشمن از ادامه روند جبهه مقاومت بسیار ناخشنود و ناراضی است.

کارشناس ارشد رسانه تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد شبهه افکنی در خصوص حقانیت، اقدامات و اخلاص سردار سلیمانی است تا از این طریق به اسلام و انقلاب نیز ضربه وارد کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر