logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

واحدهای مسکونی طرح‌ نهضت ملی مسکن تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود

واحدهای-مسکونی-طرح‌-نهضت-ملی-مسکن-تا-پایان-سال-آینده-تحویل-متقاضیان-می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برنامه تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان، گفت: واحدهای مسکونی طرح‌ نهضت ملی مسکن تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تکلیف دولت بر این است که سالیانه یک میلیون مسکن در کشور بسازد، اظهار کرد: برش استانی این برنامه به استان زنجان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ما باید سالیانه ۱۵ هزار واحد مسکن بسازیم، تصریح کرد: در طول چهار سال استان زنجان ۶۰ هزار واحد مسکن باید بسازد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از این ۶۰ هزار واحد ۱۶ هزار واحد خانه روستایی ساخته می‌شود، ابراز کرد: برای ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی تسهیلات پرداخت خواهد شد تا افرادی که دارای زمین هستند واحد مسکونی بسازند.

وی با بیان اینکه دولت باید ۳۶ هزارواحد مسکونی شهری در استان زنجان بسازد، عنوان کرد: در حال حاضر در استان زنجان ۲۱ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

بیات منش با بیان اینکه ۱۵ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در سال ۱۴۰۲ شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم زمین مورد نیاز ۱۵ هزار واحد مسکونی را تامین کنیم تا کار های مقدماتی آن را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای ۲۱ هزار واحد مسکونی که در حال ساخت از ۱۴ هزار نفر متقاضی وجود دارد، ادامه داد: منتظر هستیم در این باره زمانی ثبت نام ۷ هزار متقاضی دیگر انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ما اکنون از فاز اول تولید مسکن جلوتر هستیم، ابراز کرد: در صورتی که تعداد متقاضی از این بیشتر هم باشد آماده هستیم که تا این تقاضاها را جواب دهیم.

وی با بیان اینکه از ۲۱ هزار واحد مسکونی فاز اول ۱۴ واحد مسکونی شروع شده است، تصریح کرد: پیشرفت پروژه‌ها از نازک کاری سقف طبقه اول تا فونداسیون وجود دارد.

بیات‌منش با اشاره به برنامه راه و شهرسازی برای تحویل واحدهای مسکونی به شهروندان، تاکید کرد: سعی داریم واحدهای مسکونی از پایان سال آینده تحویل متقاضیان شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر