logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح ساماندهی دو تقاطع غیرهمسطح ابهر

پیشرفت-۸۰-درصدی-طرح-ساماندهی-دو-تقاطع-غیرهمسطح-ابهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از پیشرفت ۸۰ درصدی طرح ساماندهی تقاطع غیرهمسطح ابهر- مرشون و کمربندی ابهر- خرمدره خبرداد.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای ساماندهی این تقاطع، یک پل ۱۲ متری به طول ۲۵ متربه عنوان پل زیرگذر ابهر- شناط ومرشون درکیلومترهفت کمربندی ابهر- خرمدره وتعریض و چهاربانده کردن  دو کیلومتر راه در دستورکار اداره کل قرارگرفت که تاکنون ۸۰ درصد آن عملیاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای انجام این طرح 2 هزار و  ۹۸۰۰مترمکعب خاکبرداری ،۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی ، ۱۴ تن آرماتوربندی و بیش از هزار و ۳۹۰ مترمکعب بتن ریزی صورت گرفته است.

دست نشان تاکید کرد: ۳۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان با به کارگیری چهار هزار و ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری فعال هستند.

این مسئول بیان داشت: افزایش عملکرد بخش حمل و نقل برون شهری کالای استان می‌تواند نوید بخش  خروج از رکود بخش‌های تولیدی، صنعتی و معدنی و کشاورزی در استان است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان در تلاش هستیم حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

وی  افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر