logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۴۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جلب رضایت مردم اولویت اصلی مسئولان استانی باشد

جلب-رضایت-مردم-اولویت-اصلی-مسئولان-استانی-باشد
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم توسط مسئولان استانی گفت: همه ما به دنبال جلب رضایت عامه مردم هستیم چرا که رضایت خداوند در امتداد رضایت عامه مردم است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: جایگاه سیاست در نظام جمهوری اسلامی و در تمام دنیا جایگاه‌هایی است که می‌چرخند.

وی با اشاره به خطیر بودن جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب می‌شود برای سربلند بیرون آمدن از این جایگاه باید توانمندی‌های مدیریتی و علمی و در یک جمله در وحله اول باید سلوک معنوی، اخلاقی و تقوای آن شخص را در نظر بگیریم.

افشارچی با بیان اینکه سلوک سیاسی نیز باید هم‌ردیف با اخلاق و معنویت باشد، افزود: سیاست اگر از اخلاق سرچشمه گرفته و از معنویت سیراب شود، قطعاً برای مردمی که در تعامل با این سیاست هستند باعث کمال خواهد شد وگرنه ابزاری برای دنیاطلبی و دنیاخواهی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تقوا، سلوک معنوی و اخلاقی را در معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی حس کردم، گفت:  ایشان در جایگاه بسیار مهمی قرار گرفته‌اند و در این جایگاه فقط باید از خدا ترسید و به فکر مکر و حیله نبود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال جلب رضایت عامه مردم هستیم، اظهار داشت: رضایت خداوند در امتداد رضایت عامه مردم است.

افشارچی تصریح کرد: سعه صدر، شجاعت، اهل تدبیز و معتقد به مبانی انقلاب از ویژگی‌های متصدی این جایگاه است که معاون جدید دارای این ویژگی‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که عاشقانه در این راه می‌خواهد قدم بگذارد، قطعاً موفق خواهد شد.

پرویز خالقی، فرماندار زنجان نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به تعبیر استاندار زنجان از جابه‌جایی مدیران به عنوان دو امدادی گفت: هر فردی، مسیری را طی می‌کند و در جابه‌جایی‌ها ادامه مسیر را به نفر بعدی می‌سپارد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مدیران برای کسی که مسئولیت را تحویل می‌دهد، راحت است، اظهار داشت: در مقابل، یک بار سنگینی بر دوش عزیز دیگری است که ادامه‌دهنده این مسیر خواهد بود.

خالقی با بیان اینکه معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در زمان تصدی این مسئولت هر آنچه در توان داشتند را مبذول داشتند، خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به معاون جدید باید گفت با انتخاب ایشان که یکی از فرزندان رشید، شایسته و لایق استان هستند خیال ما از خیلی از جهات، راحت شد.

فرماندار زنجان گفت: تمام فرمانداران شهرستان‌های تابعه با تمام قوا برای حرکت قطار و موتور محرکه توسعه، سرمایه‌گذاری و احساس آرامش در بین مردم استان در خدمت معاون جدید سیاسی هستیم.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات خدابخش مرادی‌نافچی (معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان)، ابوالفضل رفیعی با حکم استاندار زنجان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری معارفه شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر