logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبرداد؛

کاراته‌کای زنجانی به مسابقات آسیایی قزاقستان راه یافت+ عکس

کاراته‌کای-زنجانی-به-مسابقات-آسیایی-قزاقستان-راه-یافت+-عکس
دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به موفقیت پارسا محمدی در شکست رغبای خود، گفت: این کاراته کای زنجان توانست راهی مسابقات آسیایی قزاقستان شود.

اکبر نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در استان زنجان، اظهار کرد: اردوی تیم ملی کاراته در استان زنجان از تاریخ 9 آبان ماه شروع به فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه روز دهم آبان ماه انتخابی درون اردویی انجام می شود، ابراز کرد: نفرات اول این اردو به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به تعداد ورزشکاران حاضر در این اردو، تصریح کرد: 55 کاراته‌کار در این اردو حضور دارند.

وی با اشاره به حضور کاراته‌کاران زنجانی در این اردو، عنوان کرد: 3 کاراته‌کار زنجانی در این اردو حضور دارند.

نوروزی با اشاره به سطح آمادگی ورزشکاران حاضر در این اردو، ادامه داد: ورزشکاران حاضر در اردو از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند چرا هفته قبل استان زنجان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بود.

وی با یاد آوری درخشش ورزشکاران زنجانی در انتخابی تیم ملی، ابراز کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی ابوالفضل نعمتی در وزن مثبت 76 مدال طلا و پارسا محمدی مدال نقره را کسب کرد.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به درخشش کاراته‌کاران زنجانی در این رویداد ورزشی، خاطر نشان کرد: پارسا محمدی کاراته‌کای زنجانی با شکست رغبای خود به مسابقات آسیایی قزاقستان راه پیدا کرد.//ک

کاراته

کاراته

کاراته

کاراته

کاراته

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر