logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۳۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

تشدید پایش‌ها باتوجه به حضور پرندگان مهاجر در مازندران

تشدید-پایش‌ها-باتوجه-به-حضور-پرندگان-مهاجر-در-مازندران
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: بحث گشت و پایش‌های مستمر همواره در طول سال در دستور کار محیط‌بانان قرار دارد که در ایام حضور پرندگان مهاجر در استان این گشت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش موج رسا; حسینعلی ابراهیمی کارنامی درباره حضور پرندگان مهاجر از پاییز در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بحث گشت و پایش‌های مستمر همواره در طول سال در دستور کار محیط‌بانان قرار دارد که در ایام حضور پرندگان مهاجر در استان این گشت‌ها تشدید می‌شود.

وی با اشاره به کمبودها در زمینه امکانات و تجهیزات، افزود: با این وجود محیط‌بانان مازندران در زمینه برخورد با مصادیق تخلفات زیست‌محیطی دفاع جانانه‌ و سخت‌گیرانه را در دستور کار دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران  با بیان اینکه شرایط کرونایی نیز مشکلات را بیشتر کرد، تصریح کرد: محیط‌بانان خیلی مظلوم واقع شدند و مجبور هستند در پاسگاه‌ها به‌منظور پایش‌ها بیتوته کنند که همین موضوع موارد ابتلا به ویروس را در میان محیط‌بانان افزایش داد.

این مسوول با تاکید بر اینکه محیط‌بانان لحظه‌ای از گشت‌ها و پایش‌ها غافل نشدند، اظهار کرد: شاید کم‌لطفی شده باشد و نامی از آنان به میان نیاید اما با تمام توان گشت‌های شبانه‌روزی را در دستور کار دارند.

ابراهیمی کارنامی با اعلام اینکه درخواست ما از همه دستگاه‌ها این است که با ما همکاری کنند، گفت: به شکارچیان نیز هشدار می‌دهیم دست از شکار بردارند در غیر این صورت برخوردهای سخت‌گیرانه‌ای را در دستور کار خواهیم داشت./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر