logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

دریافت خدمات اداری و عمومی در زنجان به شرط ارائه کارت واکسن

دریافت-خدمات-اداری-و-عمومی-در-زنجان-به-شرط-ارائه-کارت-واکسن
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه دریافت خدمات اداری و عمومی در زنجان به شرط ارائه کارت واکسن انجام می‌شود گفت: از افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند درخواست می‌کنیم که حتما نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در زنجان به خوبی پیش می‌رود اظهار کرد: در زنجان شرایط خوبی در واکسیناسیون ایجاد شده و مردم بدون معطلی در صف انتظار واکسن‌های خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 10 تیم به صورت سیار واکسیناسیون در منازل را انجام می‌دهند تصریح کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه این تسهیل‌گری در زنجان اتفاق افتاده برخی از افراد نسبت به واکسیناسیون کم توجهی می‌کنند.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه در برخی از روستاهای زنجان از واکسیناسیون استقبال نشده است ابراز کرد: درخواست برای واکسیناسیون در روستاهایی صعب‌العبور زنجان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام شده که اگر موافقت شود افراد بالای 18 سال در این روستاها واکسینه خواهند شد.

وی با اشاره به اجرای مصوبه ستاد کرونا استان در خصوص ارائه خدمات به افرادی که از دریافت واکسن تمکین نمی‌کنند گفت: براساس این مصوبه خدمات اداری و عمومی مورد نیاز ساکنین شهرستان زنجان براساس کارت واکسیناسیون ارائه می‌شود.

عسگری با بیان اینکه این خدمات به افراد بالای 45 سال با ارائه کارت واکسیناسیون انجام می‌شود افزود: این مصوبه با همه بانک‌ها مرکز ارائه دهنده خدمات عمومی سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند حتما نسبت به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا اقدام کنند چرا که عدم دریافت واکسن برای خود و اطرافیانش خطر ایجاد می‌کند افزود: مردم باید از این فرصت نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

فرماندار زنجان گفت: شرایط مراکز واکسیناسیون بسیار مناسب است و به هر اندازه واکسن به این مراکز تحویل داده شود کار واکسیناسیون بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر