logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۲۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

خبرنگاران، حق‌طلب و در پی اصلاح امور هستند

خبرنگاران،-حق‌طلب-و-در-پی-اصلاح-امور-هستند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاران، حق‌طلب و در پی اصلاح امور هستند، گفت: شهدا برای حفظ خاک وطن رفتند و نقش اصحاب رسانه نیز تلاش برای نگه داشتن این ارزش‌ هاست.

به گزارش موج رسا; علیرضا نوری امروز با حضور در دفتر این خبرگزاری و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار، منحصر به یک روز نیست و امروز را باید روز خبرنگار نامید.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای مدت کوتاهی تمام خبرها را قطع کنند مانند این است که آب و برق را قطع کنند و خبر نیز به همان اندازه حیاتی است.

نوری با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات و اخبار است و مردم نیز به طور جدی خبرها را پیگیری می‌کنند، افزود: حضور و وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه در چنین دنیایی مایه امید است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر خبرنگاران وجود نداشته باشند، صدای مردم به مسئولان نمی‌رسد، گفت: اگر صدای مردم به گوش مسئولان نرسد، چاره‌ای برای مشکلات و دغدغه‌های مردم نخواهد بود که سبب ایجاد بحران‌هایی می‌شود.

وی افزود: همین امر،  اهمیت وجود خبرنگاران و ارزش کار اصحاب رسانه و قلم را نشان می‌دهد.

نوری اظهار داشت: خبرنگاران، حق‌طلب و در پی اصلاح امور هستند و نگاه آرمانگرایی و درست به جامعه دارند که مردم و دولتمردان در کنار یکدیگر باشند.

وی با بیان اینکه ارزش این کار، کمتر از راه شهدا نیست، خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ این آب و خاک و سرزمین و ناموس رفتند تا دین خدا احیا شود و نقش حضور تک‌تک اصحاب رسانه نیز عملاً تلاش برای نگهداشتن این ارزش‌ها است که جامعه اسلامی، یک جامعه انقلابی، پاک، مردمی و سالم پیشرفت کند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر