logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه:

توزیع برنج و گوشت به منظور تنظیم بازار در سلطانیه/ اقلام اساسی در اختیار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قرار می‌گیرد

توزیع-برنج-و-گوشت-به-منظور-تنظیم-بازار-در-سلطانیه-اقلام-اساسی-در-اختیار-مددجویان-بهزیستی-و-کمیته-امداد-قرار-می‌گیرد

فرماندار سلطانیه از توزیع 10 تن برنج در سطح شهر سلطانیه خبر داد و گفت: حوزه تنظیم بازار شهرستان سلطانیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

پرویز خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام یافته در راستای تنظیم بازار اقلام اساسی در سطح شهرستان سلطانیه که طی ایام ماه مبارک رمضان انجام شده اظهار کرد: شهرستان سلطانیه از این منظر در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی درخصوص تأمین اقلام اساسی موردنیاز مردم شهرستان سلطانیه، طی ایام ماه مبارک رمضان گفت: هماهنگی های لازمه در بین ارگانهای مربوطه اعم از اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت انجام شده و اقدامات مطلوبی در جهت جذب و توزیع این دسته از اقلام، به همراه معرفی مباشرین کارآمد جهت توزیع کالاها به وقوع پیوسته است.

فرماندار سلطانیه بیان کرد: طی دهه اول خرداد ماه امسال میزان 10 تن برنج در سطح شهر سلطانیه توزیع شده که با قیمت هر کیلو 27 هزار ریال در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: در مدت اشاره شده، به میزان یک تن گوشت قرمز و 6 تن نیز گوشت مرغ به ترتیب با ارزش ریالی هر کیلو  230و 58 هزار ریال توسط مباشرین جذب و توزیع شده است.

خالقی اضافه کرد: در زمینه ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات از طریق ستاد تنظیم بازار شهرستان، اطلاع رسانیهای لازم از طریق ابزارهایی نظیر نصب بنر متحدالشکل و درسطح شهرستان صورت پذیرفته تا مردم بتوانند با شناخت کامل از مباشرین و عاملین رسمی، اقدام به تهیه اقلام اساسی خود کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با سایر ارگانها یادآور شد: هماهنگی های لازم نیز مابین ارگانهای مربوطه انجام شده تا اقلام اساسی بطور مکفی در اختیار مددجویان و افراد تحت پوشش نهادهایی نظیر بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر