logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان زنجان؛

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضاء شد

تفاهم-نامه-همکاری-بین-جمعیت-هلال-احمر-استان-زنجان-و-کمیته-امداد-امام-خمینی(ره)-امضاء-شد

به منظور ارائه خدمات موثر به نیازمندان و هم افزایی اقدامات و توانمندی ها و استفاده از ظرفیت های موجود در هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تفاهم نامه همکاری فی ما بین به امضای طرفین رسید.

به گزارش موج رسا; به منظور ارائه خدمات موثر به نیازمندان و هم افزایی اقدامات و توانمندی ها و استفاده از ظرفیت های موجود در هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تفاهم نامه همکاری فی ما بین به امضای طرفین رسید.

تعامل و همکاری در راستای استفاده از ظرفیت متقابل کمیته امداد و هلال احمر استان به عنوان دو نهاد خدماتی و حمایتی در اجرای طرح ها، مناسبت ها و ترویج سنت های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری، مشارکت های داوطلبانه و ارائه خدمات اثر گذار به نیازمندان، اطلاع رسانی و کنترل آسیب ها و آثار نا به سامان ناشی از حوادث و سوانح طبیعی موضوع تفاهم نامه مذکور است.

این تفاهم نامه با هدف ترویج سنت های حسنه انفاق، ایثار، نیکوکاری، اکرام ایتام و محسنین، بستر سازی لازم به منظور مشارکت فعالانه جامعه هدف در امر برخورد اصولی با حوادث و بلایا و چگونگی مواجهه با آنها منعقد شده است.

لازم به ذکر است که استفاده از فرصت ها و مناسبت های مختلف سال در جهت تشریک مساعی و بهره مندی از سرمایه های اجتماعی و مشارکت های مردمی به منظور ایجاد زمینه حضور گروه های مختلف در فعالیت های اجتماعی نیز از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

تشریک مساعی و هم افزایی لازم به منظور پیشگیری از بروز آسیب ها و بحران های طبیعی در میان مددجویان ساکن در مناطق محروم و حادثه خیز استان از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر