logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۲۰۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

ارائه اسامی 100 خبرنگار زنجانی به خانه مطبوعات برای دریافت واکسن کرونا

ارائه-اسامی-100-خبرنگار-زنجانی-به-خانه-مطبوعات-برای-دریافت-واکسن-کرونا
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: اسامی بیش از 100 خبرنگار زنجانی به خانه مطبوعات برای دریافت واکسن کرونا ارائه شده است.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با درخواست خانه مطبوعات کشور لیست تمامی فعالان رسانه‌ای استان زنجان برای دریافت واکسن کرونا به خانه مطبوعات کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه با ارائه فراخوان، لیست از همه نشریات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان جمع‌آوری شد، افزود: اسامی بیش از 100 نفر به خانه مطبوعات کشور ارسال شده است.

این مسئول تصریح کرد: خانه مطبوعات کشور پیگیر موضوع واکسیناسیون خبرنگاران است تا از طریق وزارت بهداشت لیست به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها ارسال و خبرنگاران برای دریافت واکسن دعوت شوند.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه هفته گذشته نیز فراخوانی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه و از مدیران مسئول در خواست شد اسامی خبرنگاران خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کنند، افزود: بر اساس این فراخوان مدیران مسئول تا 15 تیرماه برای ثبت مشخصات خبرنگاران مهلت دارند.

ناصر تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، قرار است روند واکسیناسیون خبرنگاران استان‌ها آغاز شود که امیدواریم تا 17 مرداد روز خبرنگار محقق شود.

وی گفت: ضروری است افرادی که اسامی خود را به خانه مطبوعات ارائه کرده‌اند در سامانه جامع رسانه‌های کشور نیز ثبت‌نام کنند تا در صورت تایید نهایی مشکلی به وجود نیابد.

این مسئول گفت: در هفته گذشته نیز از سوی فرمانداری زنجان لیست خبرنگاران برای دریافت واکسن درخواست شد که این لیست ارائه شده است.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه اولین بار خانه مطبوعات استان زنجان پیشنهاد واکسیناسیون خبرنگاران را به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ارائه کرد، افزود: با همکاری این دانشگاه نامه‌ای به وزارت بهداشت برای طرح در ستاد ملی کرونا ارائه شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر