logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۱۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

تمام-تلاش-نیروهای-انقلاب-مشارکت-حداکثری-مردم-در-انتخابات-است
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای وحدت با حضور تشکل‌های انقلابی و همسو در کشور و استان زنجان گفت: تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص برنامه‌های این تشکل برای حمایت از داوطلب مورد نظر در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: تشکیلات انقلابیون و ولایی‌ها و ائتلاف نیروهای اصولگرا تحت عنوان «شورای وحدت» متشکل از تعداد کثیری از بچه‌های انقلابی که درد و دغدغه دین و انقلاب را دارند، شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های انقلابی و همسو با عنوان شورای وحدت به دور هم جمع شده و با داشتن دغدغه‌های مختلف در سطح کشور، برنامه‌های جدی و مفصلی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: اولین حرکت شورای وحدت پس از ثبت‌نام و تایید صلاحیت داوطلبان این است که برای تبلیغات و گرم کردن تنور انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، بسیج می‌شوند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه فعلا حضور آیت‌اله رئیسی در صحنه به میزان 90 درصد قطعی است، گفت: در این صورت، مشکلی نخواهد بود.

وی اظهار کرد: در صورتی که آیت‌اله رئیسی وارد کارزار انتخابات نشوند، رایزنی‌های دقیق صورت می‌گیرد تا مشخص شود که بنا بر اتفاق نظر بر روی چه گزینه‌ای و با چه شاخص‌هایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه تشکل‌های انقلابی و همسوی اصولگرا از هم جدا نبوده و در قالب شورای وحدت هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم ورود آیت‌اله رئیسی، حرکت دیگری صورت خواهد گرفت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: در این رابطه نیز به عنوان شورای وحدت، بنا شده که نشستی با تشکل‌های همسو داشته باشیم.

وی با اشاره به مشخص شدن کمیته‌هایی در این زمینه خاطرنشان کرد: کمیته‌ها از بین افراد تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت، بررسی‌های جامع، بی‌نظر و بی‌غرض را انجام می‌دهند تا برای انتخابات شورای شهر نیز به یک لیست واحد برسیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر