logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۹۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان:

هیچ توصیه‌ خارج از قانون را از هیچکس نمی پذیریم/ آسیب‌شناسی انتخابات گذشته شوراها در زنجان

هیچ-توصیه‌-خارج-از-قانون-را-از-هیچکس-نمی-پذیریم-آسیب‌شناسی-انتخابات-گذشته-شوراها-در-زنجان
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان با تاکید بر اجرای دقیق قانون در برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت‌ها گفت: هیچ توصیه‌ای خارج از قانون را از هیچکس نمی پذیریم.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: پروسه انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از وزارت کشور آغاز و انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مواعد قانونی هیات نظارت شهرستانها و بخشها پس از بررسی صلاحیت داوطلبان اظهار نظر خواهند کرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان زنجان با اشاره به صدور احکام هیئت های نظارت شهرستانها عنوان کرد: احکام اعضای هیاتهای شهرستان و بخش طی چند روز آینده و قبل از آغاز ثبت نام شوراهای شهر یعنی ۲۰ اسفند صادر و اعلام عمومی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیات نظارت استان در اولین جلسه خود در روز گذشته تصمیم قاطع خود در برگزاری انتخابات پرشور و مبتنی بر قانون را اعلام کرد.

محمدی تاکید کرد: هیات نظارت بنا را بر تعامل حدکثری با مجریان انتخابات وفق قانون قرار خواهد داد و در چاچوب قانون تایید یا رد صلاحیت ها را بررسی می نماید.

وی با بیان اینکه تمام سعی هیات بر انتخاب افراد صالح و معتقد به نظام و متخصص در امور قرار گرفته است تا شاهد مشکلات گذشته نباشیم، گفت: هیات نظارت در چهارچوب قانون از مواضع اصولی خود کوتاه نخواهد آمد و هیچ توصیه ای خارج از قانون را از هیچکس نمی پذیرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان زنجان با اشاره به آسیب شناسی انتخابات گذشته اظهار کرد: انتخابات گذشته خصوصا در روستاها گذشته پژوهی شده و در انتخابات پیش رو از تجربیات گذشته حتما استفاده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: امید است با همت عوامل اجرایی و نظارت، انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی با مشارکت حداکثری برگزار گردد و همگان در پیشگاه خداوند و مردم  شریف استان  سربلند باشیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر