logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

وضعیت صنایع شهرستانهای محروم استان مورد توجه سازمان صمت قرار گیرد

وضعیت-صنایع-شهرستانهای-محروم-استان-مورد-توجه-سازمان-صمت-قرار-گیرد
استاندار زنجان با تاکید براینکه برگزاری جلسات رفع موانع تولید در شهرستانهای محروم مورد توجه قرار گیرد گفت: حوزه صنعتی شهرستانهای طارم، خدابنده و ماهنشان به نسبت سایر شهرستانها محروم‌تر هستند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان برخی از شرایط امروز کشور را به موضوع تحریم‌ها و دشمنی کشورهای استکبار با جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: 42 سال است که کشورهای استکبار جهانی از تمامی ظرفیت‌های خود برای براندازی جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا جزو استانهایی باشیم که در حوزه تولید مشکل کمتری دارند افزود: متاسفانه برخی اتفاقات اجتناب ناپذیر است.

استاندار زنجان با تاکید براینکه کشورمان در برابر همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده، ایستاده است عنوان کرد: دشمنان انقلاب تا به امروز در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید اقدامات بسیار موثری در حوزه تولید انجام شده است عنوان کرد: توجه به این حوزه منجر به افزایش تولید در استان شده است.

حقیقی با تاکید براینکه مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت کامل رصد می‌شود ابراز کرد: این اقدامات باعث شده واحدهای بسیار خوبی به چرخه تولید برگردند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از واحدهای بزرگ استان مانند ایران‌ترانسفو منجر به تعطیلی می‌شد عنوان کرد: در حال حاضر با رفع مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی بزرگ در استان منجر به تامین بخشی زیادی از نیازهای استان و کشور در حوزه صنعت شدیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه با برطرف شدن مشکل شرکت فولادکاران افق 75 درصد نیاز کشور به مفتول های فولادی تامین شد عنوان کرد: طرح توسعه نخ تایر نیز نیاز کشور به تولید ایربگ را تامین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با حل مشکلات واحدهای صنعتی فرصت شغلی نیز در ایجاد شده و موجب تثبیت اشتغال در استان زنجان شد.

حقیقی با بیان اینکه محرومیت واحدهای تولیدی در برخی از شهرستان زیاد است ادامه داد: انتظار دارم سازمان صمت جلسات تسهیل و رفع موانع تولید را در ماهنشان، خدابنده و طارم نیز برگزار کند تا مشکلات واحدهای تولیدی در این شهرستانها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این سه شهرستان نسبت به ابهر و زنجان در حوزه صنعت محروم‌تر هستند بیان کرد: واحدهایی که در این شهرستانها مستقر هستند اگر مشکلاتی داشته باشند باید به مشکلات آنها رسیدگی شود./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر