logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۹۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

افزایش تعداد مبتلایان کرونا در زنجان

افزایش-تعداد-مبتلایان-کرونا-در-زنجان
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت: اگر بیماری کرونا کنترل نشده و شرایط عادی انگاری شود مجبور به افزایش محدودیت‌ها هستیم.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در کمیته مشارکت‌های مردمی استان زنجان، اظهارداشت: ارائه هر طرح ملی در جلسات که در مدارس استان برگزار و رتبه خوبی کسب شده است باید با بضاعت کامل اهداف و اقدامات استانی مطرح شود.

وی ادامه داد: نباید فقط به کلیات طرح در جلسات پرداخته شود بلکه باید نتایج اجرایی آن نیز مطرح شود. 

این مسئول یادآور شد: حمایت‌های انجام شده از سمن‌ها بیشتر جنبه مساعدت داشته و نمکی برای آش محسوب می‌شود. 

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در فضای امروز جامعه موضوع اعتیاد اولویت جلب و جذب مشارکت را دارد که باید زمینه آن فراهم شود. 

مرادی با بیان اینکه در صورت حل معضل اعتیاد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد، افزود: باید از همه توان، فرصت و ظرفیت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد که سمن‌ها در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند. 

وی با اشاره به نقش تسهیل‌گری دولت در زمینه اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزود: آسیب‌های اجتماعی نباید عادی انگاری شود. 

این مسئول با اشاره به وجود عادی انگاری در زمینه بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری شرایط در برخی از استان‌ها موجب تغییر رنگ آبی  و قرار گرفتن در وضعیت قرمز شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان با اشاره به افزایش تعداد بستری و مبتلایان در استان زنجان، یادآور شد: باید جامعه نسبت به بیماری کرونا حساس شده و مراقبت‌های لازم انجام شود.

مرادی برضرورت حساس کردن مردم نسبت به وضعیت بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: بیماری کرونا موجب افزایش هزینه‌ها شده و آثار روانی به دنبال دارد‌. 

وی گفت: تامین آرامش روحی و روانی و جان مردم ضروری است که اگر کنترل نشود مجبور به افزایش محدودیت‌ها هستیم.

این مسئول با تقدیر از برگزاری طرح‌های نماد و یاریگران زندگی در استان زنجان، افزود: باید اقدامات و میزان مشارکت دانش‌آموزان و اولیا و توزیع جغرافیایی آن ارائه شود. 

وی برضرورت ارائه ارزیابی آموزش و پرورش در خصوص اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: ارائه ۲۱ طرح ارائه شده از سوی سمن‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر