logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۹۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دفاع:

رژیم صهیونیستی در شرایط بسیار شکننده ای قرار گرفته است/ تحویل ناوشکن دنا و مین شکار صبا در آینده نزدیک به ارتش

رژیم-صهیونیستی-در-شرایط-بسیار-شکننده-ای-قرار-گرفته-است-تحویل-ناوشکن-دنا-و-مین-شکار-صبا-در-آینده-نزدیک-به-ارتش
وزیر دفاع با اشاره به اینکه امسال اقدامات بزرگی در حوزه تحقیقاتی و تولیدی انجام شده است گفت: ناوشکن دنا و مین شکار صبا در آینده نزدیک تحویل ارتش می‌شود.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط به شدت شکننده ای قرار دارد بنابراین از روی استیصال و ترس نکاتی را مطرح می‌کند که مورد قبول و توجه هیچ کشوری نیست.

وی با اشاره به اینکه حرف‌هایی که این رژیم می‌زند در حد و اندازه خودشان نیست بیان کرد: این رژیم در سرزمین اشغالی بسیار کوچکی بدون عقبه و در حدودی که می‌تواند در نهایت یکسری کارهای ایذایی انجام دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: حرف‌ها و تهدیداتی که این رژیم علیه جمهوری اسلامی مطرح می کند مواردی است که خودشان هم می‌دانند که تناسبی با قدرتشان ندارد.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند، بزرگ و دارای اراده و توان بالایی است.

امیر حاتمی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در گذشته نیز نشان داده که اگر مورد تهدید قرار بگیرد با قوت و شدت پاسخ می‌دهد بنابراین حرف‌های رژیم غاصب صهیونیستی اهمیت چندانی ندارد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف و رونمایی از تجهیزات جدید ابراز کرد: امسال هم همانند سال‌های گذشته در حوزه دفاعی مجموعه بزرگی از کارهای تحقیقاتی و تولیدی به نتیجه رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: حدود 140 پروژه تحقیقاتی در دست اقدام بوده که برخی از آنها به نتیجه رسیده و برخی‌ از آنها نیز تا آخر سال به نتیجه خواهد رسید و بخشی نیز رونمایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک اقدامات جدیدی در حوزه نیروی دریایی خواهیم داشت که ناوشکن دنا و مین شکار صبا هر دو به ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهد شد.

امیرحاتمی بیان کرد: این دو در مراحل نهایی تست‌های ساحلی و کارخانه ای است که به محض اتمام مراحل تست ها تحویل ارتش خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر