logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز ثبت شد؛

راهپیمایی باشکوه مردم پایتخت شور و شعور حسینی در سالروز پیروزی انقلاب

راهپیمایی-باشکوه-مردم-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-در-سالروز-پیروزی-انقلاب
امروز مردم زنجان با برگزاری راهپیمایی باشکوه و طوفنده پایتخت شور و شعور حسینی در سالروز پیروزی انقلاب، بار دیگر بر ادامه مسیر انقلاب تاکید کردند.

به گزارش موج رسا; امروز روز 22 بهمن یوم‌اللهی دیگر است که مردم استان زنجان همچون سایر استان‌های کشور بار دیگر با وجود شرایط بسیار سخت کرونایی به میدان عرصه دفاع از نظام اسلامی آماده و بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان از ساعت 9:30 دقیقه راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری آغاز کرده و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرتاج الدینی در مسیر این راهپیمایی از سخنان ایشان بهره‌مند شدند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم ارزیابی کرده و از این شور انقلابی تقدیر کرد.

مردم زنجان در مسیر میدان جهاد تا میدان بسیج راهپیمایی کرده و شعارهای ضد استکباری و ضد استبدادی سر داده و بار دیگر بر تجدید پیمان خود با مقام معظم رهبری تاکید کردند.

مردم زنجان این بار هم اگر چه برف و باران و هوای سرد نبود اما در شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سربازی خود را نسبت به نظام اسلامی ثابت کرده و نقش خود را در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مسیر راهپیمایی شور انقلابی مردم زنجان به چشم می‌آمد و حرکت خودرو سواران و موتور سواران آهنگ زیبایی به این حرکت عظیم انقلابی داده بود، مردم زنجان بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند که این راه را ادامه خواهند داد و استکبار ستیزی در رگ آنها جاری است.

مردم زنجان در سراسر این استان به صحنه آمدند تا بگویند آیین‌های انقلابی تعطیل‌بردار نیست و هر چه از انقلاب بیشتر می‎گذرد بیشتر دلبسته می‌شوند، مردم زنجان اجازه نمی‌دهند دشمنان چشم طعمی به نظام اسلامی داشته و همواره در صحنه حضور دارند.

مردم زنجان در سرتاسر این استان با برگزاری راهپیمایی دشمن شکن بار دیگر جمهوری اسلامی را که امروز در قله و اوج قرار داد در معرض دید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی قراردادند.

در این مراسم که مسئولان استانی، لشکری و کشوری حضور داشتند راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری برگزار و شعارهای انقلابی سر داده شد.

امروز بار دیگر مردم زنجان برگ زرین دیگری در دفتر دفاع از نظام اسلامی ثبت کرده و استوار و سرافراز گام‌های خود را برای ادامه راه انقلاب فشردند.

در پایان این مراسم بیانیه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت و شعر خوانی استاد کلامی زینب بخش این مراسم شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر