logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۹۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

رزمایش الی بیت‌المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

رزمایش-الی-بیت‌المقدس-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
زنجان-جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه استان زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ضمن گرامیداشت دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، به هفته دفاع مقدس استانی در زنجان اشاره و اظهار کرد: از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه ۹۹ با نام هفته دفاع مقدس استانی و هفته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان نامگذاری شده است که به منظور هم افزایی و تعامل بیشتر، سپاه انصارالمهدی (عج) و بنیاد شهید با همکاری برخی نهاد‌های مربوطه اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف نموده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» می‌باشد، خاطرنشان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی اجرا میکند.

جانشین فرمانده سپاه استان با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: این رزمایش با شعار محوری "پای کار انقلاب ایستادیم"در طول دهه فجر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه هدف از اجرای این رزمایش ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیج است، افزود: منظور از این رزمایش کمک به ارتقای امنیت در محله‌ها، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بعد دفاعی امنیتی و امدادی و احیاء و به ظرفیت‌رسانی مأموریت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیری در جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم به صحنه آوردن تمام ظرفیت دستگاه‌ها، نهاد‌ها و نقش آفرینی اقشار و گروه‌های مختلف بسیج و ارتقاء سطح هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری است.

وی یادآور شد: پیرو تدابیر امام خامنه‌ای، سازمان بسیج در تلاش است تا در سال ۹۹ در راستای تحقق فرمان معظم له با محور قرار دادن پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات و با به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در رده‌های بسیج اقدام کند.

جانشین فرمانده سپاه استان ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت در پایگاه‌های، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی-هنری، رزمایش فاوایی، گشت‌های رضویون و دفاع از مقر و ایست و بازرسی با حضور مقتدرانه در محلات، اجرای حلقات صالحین، برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای نهضت‌های کمک مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی-بهداشتی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تامین و مرمت مسکن محرومین، تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

طهماسبی با اشاره به تداوم طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در کشور بیان کرد: ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم، برگزاری میز خدمت، شیفت ایثار، مصاحبه با رزمندگان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت به همت بسیج جامعه زنان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی در پایان یادآور شد: برنامه اصلی رسته‌های رزمی الی بیت المقدس در روز ۲۱ بهمن ماه سال جاری در حوزه‌های مقاومت بسیج استان برگزار خواهد شد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر