logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۹۴۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پایگاه امداد و نجات شمالغرب آشیانه بالگرد هلال احمر می‌شود

پایگاه-امداد-و-نجات-شمالغرب-آشیانه-بالگرد-هلال-احمر-می‌شود
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور واقع در استان زنجان محل آشیانه بالگرد هلال احمر می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، محمد گل فشان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور، افزود: این پایگاه به لحاظ نگهدای و نگهداشت اقلام امدادی جزو بهترین‌ها هست که کیفیت نگهداری و نیروهای هلال احمر تلاش و فعالیت قابل توجهی در خصوص رسیدگی به امور در بخش ترابری و اقلام امدادی در استان زنجان داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در کنار همه این فعالیت‌های انجام شده پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور نیاز به دپوی بیشتری از اقلام امدادی بیشتری در استان زنجان دارد چرا که این مکان مرکز پشتیبانی شمالغرب کشور است که گزارش این مهم به رئیس جمعیت هلال احمر کشور داده می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور تیم‌های آنست در این منطقه و حتی توسعه آنست را در این پایگاه می‌توانیم پیش بینی و داشته باشیم.

گل فشان اظهارداشت: یکی از اقداماتی که نیاز است در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور موضوع سازه‌های آموزشی است که مرکز آموزش تخصصی برای چند استان باشد با توجه به اینکه راه دسترسی بسیار مناسبی دارد و امکانات و توان در استان زنجان وجود دارد که این پایگاه تبدیل به مرکز آموزش‌های تخصصی هلال احمر شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده آشیانه بالگرد در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور در این مکان مستقر و ساخته شود که این مهم جزو برنامه‌های و فعالیت‌های هلال احمر می‌باشد که امید داریم این مهم محقق و شاهد افتتاح آشیانه بالگرد در این مکان باشیم.

 

*امکانات و تجهیزات بیشتری در پایگاه امداد و نجات شمالغرب هلال احمر دپو می‌شود

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز اظهارداشت: وضعیت هلال احمر استان زنجان به لحاظ لجستیک نسبت به سایر استان‌های کشور مطلوب بوده و وضعیت خوبی دارد.

سعید متانی تاکید کرد: آمادگی قابل توجهی در مجموعه امداد و نجات و حوزه لجستیک در استان زنجان وجود دارد.

وی یادآوری کرد: امید داریم خریدهایی که در آینده انجام می‌شود، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی شمالغرب کشور را بیشتر تجهیز کنیم و امکانات و تجهیزات بیشتری را در این مکان دپو کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر