logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد خبرداد

تجهیز سالن پلاتوی تئاتر زنجان/ اجراهای مستمر موجب ماندگاری تئاتر می شود

تجهیز-سالن-پلاتوی-تئاتر-زنجان-اجراهای-مستمر-موجب-ماندگاری-تئاتر-می-شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالن پلاتوی تئاتر استان زنجان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز و در اختیار هنرمندان زنجانی قرار می گیرد.

به گزارش موج رسا; مهدی شفیعی در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استان زنجان اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول تجهیز سالن پلاتوی تئاتر زنجان را به شرطی که کلید آن به صورت تخصصی در اختیار انجمن نمایش قرار گیرد، می دهد.

وی با بیان اینکه استان زنجان با داشتن ٨٤ سال قدمت در تئاتر باید دارای سالن تئاتر مجزا باشد،تصریح کرد: تا سه ماه آینده این سالن افتتاح می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تئاتر اتفاقی مستمر است که باید برای جذب مخاطب به آن همواره تلاش کرد،ادامه داد: اجراهای مستمر موجب ماندگاری تئاتر می شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی یا منطقه ‌ای پانتومیم مورد استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شفیعی با بیان اینکه در راستای حمایت از فعالان حوزه هنرهای نمایشی وزارت ارشاد برنامه ریزی های لازم را انجام داده است،خاطرنشان کرد:تشکیل انجمن‌ های نمایش،حمایت مالی از هنرهای نمایشی و ایجاد پلاتوی تخصصی و سالن‌ های نمایش از برنامه ریزی های وزارت ارشاد برای ارتقای هنر تئاتر است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در تکمیل حلقه سوم پیشگام شده است،ادامه داد: امیدواریم این موضوع موجب ارتقای سطح تئاتر استان شود.

این مسئول اختصاص یک روز در تقویم کشور با عنوان "روز ملی تئاتر" را اتفاقی ارزشمند عنوان کرد و گفت: بزرگداشت روز ملی تئاتر ضروری است.

شفیعی برضرورت حضور گسترده هنرمندان در انتخابات تاکید کرد و گفت: در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه سیاست رخ داده و سیاستمداران بسیاری در سالن‌ های تئاتر حضور پیدا کرده‌ اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر