logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

درآمد‌های منابع نفتی باید در مسیر توسعه زیربنایی استفاده شود/ بخش مالیات و گمرک نیازمند شفاف سازی است

درآمد‌های-منابع-نفتی-باید-در-مسیر-توسعه-زیربنایی-استفاده-شود-بخش-مالیات-و-گمرک-نیازمند-شفاف-سازی-است

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید در بحث گمرک و مالیات شفاف سازی انجام شود، گفت: اگر کار‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود درآمد بیشتری حاصل می‌شود و کار‌ها روانتر پیش می‌رود.

به گزارش موج رسا; رحیم عصفوری امروز در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به درآمد‌های نفتی کشور و استفاده آن‌ها را بخش‌های مختلف اقتصادی اظهار کرد: از درآمد‌های منابع نفتی باید در مسیر توسعه زیربنایی استفاده کنیم چرا که این بخش باید بسیار قابل توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته درآمدی که در استان زنجان حاصل شده بود کمی بیشتر از مقدار پیش بینی شده بود، تصریح کرد: این درآمد مازاد استان با کمک سازمان مدیریت برنامه ریزی و دارایی در آخر سال برای نهاد‌هایی که کسری بودجه داشتند و عمران استان جایگزین شد.

عصفوری با اشاره به الکترونیکی بودن اظهارات در گمرک استان زنجان افزود: با الکترونیکی شدن اظهارات در گمرک استان زنجان جلوی فساد گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث گمرک و مالیات شفاف سازی صورت بگیرد، عنوان کرد: اگر کار‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود درآمد بیشتری حاصل می‌شود و کار‌ها روانتر پیش می‌رود.

معاون استاندار زنجان به پیشرفت و توسعه کشور و استان در بحث الکترونیکی بودن اشاره و ابراز کرد: دولت به سمت الکترونیکی کردن مسائل دولتی پیش می‌رود و در این راستا موفق عمل کرده است چرا که الکترونیکی بودن در کشور‌های توسعه یافته رواج دارد.

وی با اشاره به سهم درآمد‌های مالیاتی مشاغل عنوان کرد: سهم مالیات مشاغل  و اصناف در کل 4 درصد بوده و سهم جرائم رانندگی نیز از مقدار پیش بینی شده کاهش داشته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر