logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

حجم گسترده فعالیت دشمنان علیه جمهوری اسلامی در حوزه جنگ نرم است

حجم-گسترده-فعالیت-دشمنان-علیه-جمهوری-اسلامی-در-حوزه-جنگ-نرم-است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برنامه دشمنان در عرصه فرهنگی گفت: حجم گسترده فعالیت دشمنان علیه جمهوری اسلامی در حوزه جنگ نرم است.

به گزارش موج رسا; جمعی از اعضای بسیج هنرمندان استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص مسائل فرهنگی و راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نقش بسیج هنرمندان تبادل نظر کردند.

مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این جلسه با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و تقابل با دشمنان در جنگ نرم اظهار کرد: مبحث مسائل مبتلابه فرهنگی، اولویت کار در رسانه ملی و استانی است و صداوسیمای مرکز زنجان در قالب برنامه ای مدون در ساختارهای مختلف همواره به فرهنگ پرداخته است.

وی با تاکید بر افزایش سواد رسانه‌ای اقشار مختلف افزود:با توجه به حجم گسترده و متنوع فعالیت دشمنان در حوزه جنگ نرم، ضرورت آگاهی بخشی به مخاطبان و افزایش آشنایی با فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود، چراکه شبکه‌های اجتماعی نوظهور بستر مناسبی برای تلقین انحرافات در حوزه دین و اخلاق هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان فرهنگ را پیش زمینه و زیرساخت جامعه در مسیر توسعه و حرکت بسوی تکامل دانست و تصریح کرد: صداوسیمای مرکز زنجان آماده همکاری با تمام حوزه های فرهنگی ازجمله تشکل هایی مانند بسیج هنرمندان است و یقینا مشارکت هنرمندان متعهد گام موثری در غنای برنامه‌های رسانه استانی خواهد بود.

اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان هم در سخنانی ترویج و تقویت هنر انقلاب اسلامی را مرهون حمایت از تولید آثار فاخر هنری و سایر برنامه های فرهنگ محور که توسط نهادهایی مانند رسانه ملی، رسانه های مکتوب و بسیج هنرمندان دانستند.

مسئول بسیج هنرمندان استان با تاکید بر نقش محوری رسانه ملی در تقویت بنیادهای فرهنگی جامعه، بر گسترش همکاری های متقابل این سازمان با صداوسیمای مرکز زنجان تاکید کردند.

وی افزود: هفت کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان های استان فعالیت می کند و هر سال ۵۰ عنوان برنامه در قالب های هنری مختلف دراین سازمان برگزار می شود.

در پایان این نشست نقاشی برجسته  نفیسی با موضوع شهید آوینی، اثر هنرمند زنجانی استاد تلخابی به عنوان یادبود به مدیر کل مرکز اهداء شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر