logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبرداد

واگذاری ساماندهی زنجانرود به قرارگاه خاتم‌الانبیا/ سبزه‌میدان در زمان مقرر به اتمام می‌رسد

واگذاری-ساماندهی-زنجانرود-به-قرارگاه-خاتم‌الانبیا-سبزه‌میدان-در-زمان-مقرر-به-اتمام-می‌رسد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با برگزاری جلسه با نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا، قرار است ساماندهی زنجانرود به این قرارگاه واگذار شود.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: گلایه شهردار زنجان در خصوص پروژه سبزه میدان از دستگاه‌های اجرایی بود چرا که علیرغم قول‌های مساعد این همکاری کمتر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: کارگروه خاصی برای اجرای پروژه سبزه‌میدان با حضور دستگاه‌های اجرایی تعیین شده است که شهرداری انتظار دارد همکاری برای اجرای مطلوب و به موقع این پروژه ادامه یابد.

این مسئول بیان داشت: شورا و شهرداری تمهیدات لازم را برای اجرای پروژه سبزه میدان انجام داده‌اند، اما تلاش ما این است که این پروژه در زمان موعد به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از آغاز عملیات اجرایی پارک هاشمی‌نژاد در زنجان خبرداد و گفت: نگرانی شهردار زنجان این است که با آغاز عملیات اجرایی این پروژه، پروژه سبزه میدان مغفول نماند.

راشاد با اشاره به برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با نمایندگان قرارگاه  خاتم‌الانبیا در زنجان، بیان داشت: 4 پروژه به این قرارگاه پیشنهاد شد که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه دو پروژه پارک هاشمی‌نژاد و پروژه ساختمان اداری شهرداری از سوی این قرارگاه در نزدیکترین زمان اجرایی می‌شود، افزود: طرح مطالعه و ساماندهی زنجانرود و پروژه بازیافت زباله در زنجان از دیگر پیشنهادات به قرارگاه خاتم‌الانبیا بود.

این مسئول یادآور شد: نگرانی شهردار زنجان این است که با توجه به اینکه پروژه‌های دیگر در سطح شهر زنجان آغاز می‌شود فشاری به شهرداری وارد نشود که پروژه سبزه میدان را تحت‌الشعاع قرار دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر