logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۸۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان خبرداد

آغاز به کار پویش گوهر فاطمی در زنجان/ معرفی الگوهای برتر عفاف و حجاب

آغاز-به-کار-پویش-گوهر-فاطمی-در-زنجان-معرفی-الگوهای-برتر-عفاف-و-حجاب
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: از 13 دی ماه به عنوان سالروز شهادت سردار سلیمانی، پویش گوهر فاطمی در استان زنجان آغاز به کار کرده است.

رقیه نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جشنواره گوهر فاطمی از طریق ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری می‌شود که از نیمه دوم آذرماه تا پایان دی ماه امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره گوهر فاطمی در چهار محور "عفاف و حجاب،جهاد و ایثارگری"،"عفاف و حجاب دانش و پژوهش"، "عفاف و حجاب فرهنگ و هنر" و عفاف و حجاب در خلاقیت و نوآوری برگزار می‌شود، ادامه داد: جامعه هدف این جشنواره کارکنان، سربازان، خانواده‌های کارکنان و بسیجیان فعال و ویژه است.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌‎های فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته، شعر و نقاشی به دبیرخانه جشنواره در واحد فرهنگی خانواده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به عنوان دبیر اجرایی ارسال کنند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بخش دوم این جشنواره  راه‌اندازی پویش گوهر فاطمی است که از 13 دی ماه اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی در استان آغاز شده است، افزود: این پویش تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (3)، 28 دی ماه ادامه دارد.

نصیری تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس و دلنوشته با هشتگ گوهر فاطمی در این پویش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این جشنواره تعمیق، تببین و گسترش فرهنگ عفاف حجاب و معرفی الگوهای برتر حجاب و عفاف در جامعه است، افزود: در بخش معرفی الگوهای عفاف و حجاب، افراد از بین خانواده‌های شهدای مدافع حرم و خانواده‌های شهدای سلامت انتخاب می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: همچنین الگوهای حجاب و عفاف در بین بانوان ورزشکاری که دارای عنوان جهانی هستند نیز در قالب این جشنواره به عنوان الگوی برتر استانی معرف می‌شوند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همچنین الگوهای برتر در حوزه دانش و پژوهش و خلاقیت و نوآوری نیز در قالب این جشنواره معرفی می‌شوند، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره در سال 1400 در استان زنجان برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر