logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۸۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان:

ورزش همگانی در دوران کرونا تعطیل نشده است/ انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل زندان‌ها

ورزش-همگانی-در-دوران-کرونا-تعطیل-نشده-است-انعقاد-تفاهم‌نامه-با-اداره-کل-زندان‌ها
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان نیز همگام با کشور و دنیا با ویروس کرونا مبارزه می‌کند، گفت: ورزش همگانی در دوران کرونا تعطیل نشده و فعالیت‌هایی که امکان برگزاری در هوای آزاد و محیط روباز دارند را ادامه می‌دهیم.

 محمدکریم رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان انجام فعالیت‌های ورزشی در سالن‌ها وجود ندارد اما فعالیت‌هایی که در هوای ازاد و محیط روباز است را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های صبحگاهی برای سن‌طلایی‌ها، کوهروی، طبیعت‌گردی ورزشی و برگزاری مسابقات در فضای آزاد ادامه دارد.

رحیمی‌زاده با اشاره به تفاهم‌نامه هیات ورزش‌های همگانی با اداره کل زندان‌های استان زنجان گفت: این تفاهم‌نامه، ابلاغی سازمان زندان‌ها و وزارت ورزش و جوانان است که در استان بین هیات ورزش‌های همگانی و اداره کل زندان‌ها در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزش همگانی برای مددجویان و کارکنان زندان‌ها و خانواده‌هایشان منعقد شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره این تفاهم‌نامه در شب یلدا اظهار داشت: این جشنواره در 5 رشته آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، داژبال (وسطی)، روبیک و دوز برای 100 نفر از مددجویان اردوگاه مرکزی زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه 2 ساله بوده و قابل تمدید است، خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی برای زندان خدابنده نیز برگزار شده و برای ابهر هم در شُرف برنامه‌ریزی برای برگزاری است.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه طبیعی است که کرونا فعالیت‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است، تصریح کرد: با این وجود از ورزش و سلامتی غفلت نکرده‌ایم و مربیان ورزش‌های همگانی از قبیل صبحگاهی، آمادگی جسمانی و حرکات اصلاحی در طول هفته به صورت روزانه از ساعت 8 تا 8:30 به صورت زنده از شبکه اشراق با عنوان «در خانه بمانیم ورزش کنیم» برای کل استان، برنامه تمرینی پخش می‌کنند.

وی در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی با بیان اینکه سلامتی جامعه حرف اول را می‌زند، گفت: اگر سلامتی نباشد، ورزش هم نمی‌توان انجام داد لذا هرچه ستاد کرونا مصوب و اعلام کند ما تابع ان هستیم اما در هر صورت ما ورزش خود را در فضای باز انجام می‌دهیم و کوتاهی نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر