logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان:

حمایت از واحد‌های تولیدی در استان زنجان با جدیت انجام می‌شود/ زنجیره صنعت نساجی در استان زنجان تکمیل می‌شود

حمایت-از-واحد‌های-تولیدی-در-استان-زنجان-با-جدیت-انجام-می‌شود-زنجیره-صنعت-نساجی-در-استان-زنجان-تکمیل-می‌شود

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به توسعه صنعت در استان زنجان گفت: واحدهای صنعتی در اسان زنجان افزایش یافته و حمایت از واحد‌های تولیدی در استان زنجان با جدیت انجام می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری اظهار کرد: شعار سال 96 ، تاکید تخصصی تر بر تولید و اشتغال نسبت به سال گذشته است.

وی تصریح کرد: در این راستا انجام همه امور کشور با محوریت تولید بوده و رفع معضل اشتغال و بیکاری از کانال تولید انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان ابراز کرد: برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال‌، ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت با جدیت بیشتری از کارخانجات و توسعه فعالیتهای تولیدی در حوزه صنعتی، معدنی و صنفی حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری در استان زنجان افزود: در سال 92 میزان جذب سرمایه گذاری صنعتی استان بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان بود که در سال 95 به به بیش از 5 هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافت.

فغفوری بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در استان در دست اجرا است ابراز کرد: راه اندازی واحد سرجین بافت در استان زنجان یکی از طرح های موفق استان در حوزه نساجی بوده است.

وی بیان کرد: با فعالیت این واحد، زنجیره صنعت نساجی در زنجان تکمیل شده تا 1.5 سال آینده تاثیرات فراوانی در حوزه صنعتی استان می‌گذارد.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان از 31 مجوز طرح توسعه در سال گذشته بیان کرد: صدور این میزان مجوز نشان دهنده توسعه صنعت در استان بوده که در مقایسه سال 94 در حدود 15 مورد بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر