logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پرونده مسکن مهر در زنجان باز است/ اراضی 5.5 هکتاری کوی فرهنگ به جاماندگان اختصاص یافت

پرونده-مسکن-مهر-در-زنجان-باز-است-اراضی-5.5-هکتاری-کوی-فرهنگ-به-جاماندگان-اختصاص-یافت
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای جاماندگان پروژه مسکن مهر، مسکن گروهی در زنجان احداث می‌شود.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: جشن اختتامیه مسکن مهر در سال 96 در استان زنجان برگزار شد اما واریزی‌هایی وجود داشت که هنوز هیچ مسکنی به آن اختصاص نیافته بود.

وی با بیان اینکه افرادی که دارای بیش از 4 میلیون واریزی بودند، زمین‌های گروهی دریافت کردند، افزود: این افراد در قالب طرح اقدامی ملی مسکن، مسکن دریافت کرده‌اند.

این مسئول از اختصاص اراضی 5.5 هکتاری کوی فرهنگ به جا ماندگان مسکن مهر در زنجان خبرداد و گفت: با توجه به اتمام پروژه مسکن مهر در زنجان، این پروژه به صورت گروهی اجرایی می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ثبت‌نام 4 هزار نفر در طرح مسکن مهر در زنجان، گفت: پروژه‌های دیگر مسکن مهر تکمیل و در اختیار صاحبان آنها قرار گرفته است.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث گروهی مسکن مهر مربوط به افرادی است که یا واریزی نداشتند و یا واریزی اندکی انجام داده بودند که در طرح اقدام ملی وارد شدند.

این مسئول ادامه داد: فرم جیم افرادی که در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودند، قرمز بود و در قالب طرح اقدام ملی نمی‌توانستند صاحب مسکن شوند داشتند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل واریزی کم، مسکنی به ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر تعلق نمی‌گرفت، بیان داشت: قرار شد این واگذاری در قالب طرح اقدام ملی مسکن باشد.

شاهین‌فر بیان داشت: کارهای اداری جاماندگان مسکن مهر انجام و مهلت لازم برای تعیین تکلیف داده شد که با قطعی شدن ثبت‌نام، پروژه به جاماندگان تخصیص یافت.

وی گفت: تا یک ماه آینده تکلیف مسکن مهر در زنجان مشخص شده و هیچ پروژه‌ای در این زمینه باقی نمی‌ماند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر