logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۷۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

شعار مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود/ توطئه‌های آمریکا با مقاومت ملت خنثی شده است

شعار-مرگ-بر-آمریکا-نباید-فراموش-شود-توطئه‌های-آمریکا-با-مقاومت-ملت-خنثی-شده-است
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ترامپ و بایدن فرقی نمی‌کند، سیاست استکباری و ضد اسلامی آمریکا علیه نظام اسلامی ادامه دارد.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم اما این شرایط حساس، شرایط بعد جنگ خیبر محسوب می‌شود چرا که نظام اسلامی در اوج قدرت، عظمت و اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هر ساله به مناسبت 13 آبان راهپیمایی برگزار می‌شد، افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد اما باید با روشنگری در فضای مجازی، چهره پلید و خبیث آمریکا به مردم جهان نشان داده شود.

این مسئول بیان داشت: در عقبه اتفاقات 13 آبان آمریکا به عنوان فرماندهی قرار دارد و دست پلید این رژیم استکباری در تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان آشکار است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی به عنوان مرکز فتنه و توطئه‌چینی برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی و ضربه زدن به ملت ایران از اقدامات مهم دانشجویان خط امام بود.

سردار کرمی با بیان اینکه کودتاها، حمله به طبس، کشتار مردم و خواص توسط منافقین و گروهک‌های ضد انقلاب از جمله جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران است، افزود: آمریکایی‌ها در طول 41 سال گذشته علیه ملت ایران و نظام مقدس اسلامی توطئه چینی کرده و تلاش کرده‌اند تا جلوی انقلاب اسلامی را گرفته و از صدور آن جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: مردم بی‌نظیر، شکست ناپذیر، ولایی و انقلابی ایران اسلامی باید حول محور ولی‌فقیه که رسول‌الله وار انقلاب را هدایت می‌کنند، همه فتنه‌ها را خنثی کنند.

این مسئول با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت:ترامپ و بایدن فرقی نمی‌کند، سیاست استکباری و ضد اسلامی آمریکا علیه نظام اسلامی ادامه دارد که باید حول محور ولایت و با وحدت برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی در صحنه بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با محکوم کردن حمایت رئیس جمهور فرانسه در خصوص اهانت به پیامبر گرامی اسلام، گفت: چنین اقداماتی جدید نیست و گاهی اقدامات رژیم‌های استکباری به اسلام ستیزی، انقلاب ستیزی،دین ستیزی و قرآن ستیزی منجر شده است.

سردار کرمی بیان داشت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست و شعار مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر