logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

توزیع دوباره مرغ از فردا در زنجان/ قیمت جدید مرغ هنوز اعلام نشده است

توزیع-دوباره-مرغ-از-فردا-در-زنجان-قیمت-جدید-مرغ-هنوز-اعلام-نشده-است
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد عدم توزیع مرغ توسط مرغداریها در زنجان گفت: بعد از این مرغداران به اندازه تخصیص نهاده موظف به توزیع مرغ در بازار می‌شوند.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ در زنجان با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور باید ابلاغ شود که تا به امروز موضوعی مطرح نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت جهادکشاورزی قیمت جدید مرغ را در دو هفته آینده اعلام می‌کند افزود: در حال حاضر قیمت مرغ تغییری نکرده و فروش مرغ با قیمت قبلی 16 هزار تومان انجام می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه هنوز آنالیز قیمت مرغ انجام نشده است افزود: قیمت جدید بعد از اینکه آنالیز شد توسط ستاد تنظیم بازار کشور اعلام می‌شود.

وی در مورد اعتراض مرغداری‌ها به قیمت مرغ و عدم توزیع آن در زنجان بیان کرد: این مشکل امروز اتفاق افتاد اما قابل حل است و از فردا توزیع مرغ در زنجان اتفاق می‌افتد.

تاراسی با تاکید براینکه متاسفانه استان‌های همجوار نتوانستند بازار مرغ را کنترل کنند افزود: قیمت مرغ در استان‌های همجواز به 20 هزار تومان نیز رسیده است.

وی در مورد تداوم مشکلات نهاده‌ها خاطر نشان کرد: یک مقدار مشکل ما در ذرت برطرف شده اما هنور در کنجاله سویا مشکل داریم.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه همچنان در توزیع نهاده‌ها 30 درصد نیاز مرغداری‌ها را تامین می‌کنیم عنوان کرد: به احتمال زیاد میزان سهمیه مرغداریها در ذرت به 45 درصد نیازشان افزایش یابد.

وی در مورد تخصیص نهاده به مرغداری‌ها بیان کرد: بعد از این به هر اندازه نهاد‌ه به مرغداری‌ها تحویل داده شود به همان اندازه موظف خواهند شد مرغ در بازار توزیع کنند.

تاراسی با بیان اینکه اگر این اتفاق نیفتد سهمیه آن قطع خواهد شد تاکید کرد: اگر 30 درصد نهاده به مرغداری‌ها داده شود باید مرغداریها تعهد به تحویل مرغ بدهند تا تخصیص سهمیه ادامه داشته باشد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر