logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۷۴۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

معرفی شهیدان و قصه‌گویی از دوران دفاع مقدس در فضای مجازی

معرفی-شهیدان-و-قصه‌گویی-از-دوران-دفاع-مقدس-در-فضای-مجازی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به تعطیلی تمام فعالیت‌های حضوری این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، معرفی کتاب‌ها، شخصیت‌ها، فرماندهان و شهیدان و زندگی‌نامه و وصیت‌نامه آنان در فضای مجازی، یکی از موثرترین برنامه‌هایی است که مربیان این کانون در سطح استان برای اعضا اجرا می‌کنند.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در زمانی که کلاس‌های کانون به صورت حضوری تشکیل می‌شود نیز برنامه‌های متنوعی از قبیل تئاتر، سرود، معرفی کتاب با موضوع دفاع مقدس و همچنین برگزاری انجمن‌های مختلف داریم اما اکنون به دلیل تعطیلی تمام فعالیت‌ها این برنامه‌ها فقط در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر معرفی شخصیت‌ها و شهدا، برنامه قصه‌گویی دفاع مقدس از طریق فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

نوری با بیان اینکه اعضا و مربیان استان زنجان در بخش قصه‌گویی در سطح کشور، خوب درخشیده‌اند، افزود: این مربیان، کتابی در مورد یک شهید را مطالعه کرده و آن را در قالب قصه‌گویی در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان تعریف می‌کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دفاع مقدس در قالب فضای مجازی، مهم و اثرگذار بوده و بازخوردهای بسیار مطلوبی هم داشته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این کانون به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دیدار و برقرار ارتباط با خانواده همکارانی است که بستگان درجه یک آن‌ها جزو شهدا، آزادگان و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌ها منتظر مناسبت نمی‌ماند، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای کودک و نوجوان دانش‌آموز نیز در برنامه‌های کانون قرار دارد و هر هفته، دیدار با خانواده یک از آن‌ها انجام می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر