logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهی استان زنجان نیاز به تامین اعتبار است

تکمیل-پروژه‌های-نیمه-تمام-راهی-استان-زنجان-نیاز-به-تامین-اعتبار-است
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات کمبود اعتبار در پروژه‌های راهی در استان زنجان گفت: در حال حاضر مشکلی که در تکمیل پروژه‌ها با آن مواجه هستیم، کمبود اعتبار است.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه زنجان- تاکستان اظهار کرد: این محور تا سه راهی طارم چهاربانده شده و عملیات اجرایی این پروژه توسط پیمانکار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که تا پایان مالی امسال این پروژه تا سه راهی سلطانیه پیشرفت کند تصریح کرد: در این مسیر 5 کیلومتر هم از روستای خیرآباد تا روستای قره بلاغ آسفالت ریزی شده اما هنوز به اتمام نرسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه پیمانکار در حدود 12 کیلومتر از این پروژه فعالیت دارد افزود: در حال حاضر در پروژه‌های راهی با عدم تخصیص قیر نیز مواجه هستیم.

وی با تاکید براینکه اگر امسال قبل از فصل سرمایه تخصیص قیر انجام شود آسفالت ریزی این مسیر انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: تا به امروز قیر مورد نیاز پروژه‌ها را نتوانستیم دریافت کنیم اما پیمانکار پروژه فعالیت و زیرسازی آن را انجام می‌دهد.

اسماعیلی در ادامه نیز به محور زنجان- ایجرود اشاره و عنوان کرد: در این پروژه نیز حدود 7 کیلومتر مانده به زرین آباد برسیم.

وی ابراز کرد: این پروژه در مجموع 35 کیلومتر است که تنها 7 کیلومتر باقی مانده تا این پروژه به اتمام برسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: این پروژه در حال تکمیل است و 2.5 کیلومتر از این نیز پروژه قیرپاشی شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که امسال بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم افزود: اگر مشکلی بوجود نیاید این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر