logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۷۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

عبور از پیچ تاریخی امروز نیازمند همدلی و همبستگی خدمتگزاران است

عبور-از-پیچ-تاریخی-امروز-نیازمند-همدلی-و-همبستگی-خدمتگزاران-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: با همدلی و همبستگی خدمتگزاران نظام اسلامی از این پیچ تاریخی به مدد خداوند متعال عبور می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر ارتباطات، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند:" شانیت ما خدمت به ملت است و ولی نعمت ما هم مردم هستند."

وی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه شرایط ویژه است اگر چه در طی 42 سال گذشته بحران‌های سنگینی را پشت سرگذاشته‌ایم، افزود: این بار با همدلی و همبستگی از این پیچ تاریخی به مدد خداوند متعال و هماهنگی و همدلی خدمتگزاران نظام اسلامی عبور می‌کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به روایتی از امام حسین (ع)، گفت: در این روایات آمده است، احتیاجات مردم به شما نعمت‎های خداوند است و این نعمت‌ها نباید شما را ملول و خسته کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: در استان زنجان همدلی مطلوبی برای اجرای فعالیت‌ها بوده و این شهر به عنوان شهر پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل مشهور است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به برگزاری متفاوت یوم‌العباس زنجانی‌ها در ماه محرم امسال، گفت: اگر امسال یوم‌العباس در زنجان برگزار می‌شد، خیلی جاها نمی‌شد از برگزاری مراسم‌ها جلوگیری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به عقب ماندگی‌های پوشش دیجیتال در برخی مناطق استان زنجان، گفت: عدم پوشش شبکه در بخش‌های روستایی نسبت به میانگین کشوری کمتر است.

مصطفی طاهری ادامه داد: در حد وزارتخانه‌ها در خصوص شبکه ملی اطلاعات پیگیری می‌شود اما ضروری است در استان‌ها نیز زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک فراهم شود.

وی افزود: ضروری است در بحث دیتا سنتر نیز سایتی هم در استان راه‌اندازی شود که به قطب برق و آی تی شدن زنجان کمک می‌کند.

شاد دل با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دولت از رشد 11 درصدی اعتبار این پروژه‌ها نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیر حضوری به واسطه توسعه زیرساخت‌ها در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: اتصال مدارس به شبکه ملی و اختصاص خط فیبر نوری برای شهرستان طارم از جمله درخواست‌های استان زنجان محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر