logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

حجم بالای توطئه‌های رسانه‌های معاند علیه برنامه‌های محرم راه به جایی نمی‌برد

حجم-بالای-توطئه‌های-رسانه‌های-معاند-علیه-برنامه‌های-محرم-راه-به-جایی-نمی‌برد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: رسانه‌های معاند طوری وانمود می‌کنند که انگار ویروس فقط در مساجد و هیئت‌های مذهبی منتشر می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مختار کرمی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مابین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت ساماندهی مساجد تاکید کرد و گفت: هماهنگی خوبی بین ارکان مساجد در استان زنجان وجود دارد و چنین هماهنگی در بین استان‌های دیگر کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه تقویت جایگاه مسجد ضروری است، ادامه داد: بناهای خوبی برای مساجد پایه‌ریزی شده است و نباید خود را فرشته نجات دانست بلکه باید برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارکرد مساجد ارتقا یابد.

این مسئول یادآور شد: انعقاد این تفاهم‌نامه موجب می‌شود تا از ظرفیت مسجد برای ارتقای کارکرد آن استفاده کرد و مسجد طراز اسلامی را رقم زد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: کسانی که داعیه و افتخار سربازی ولایت و انقلاب را دارند باید مساجد را پویا نگه داشته و با ایجاد همدلی و همفکری در حوزه مسجد به ارتقای فعالیت‌های آن کمک کرد.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به هجمه معاندین در خصوص مساجد، افزود: این هجمه‌ها بیش از پیش شده است اگر چه با ترفندهای دشمنان نا آشنا نیستیم، اما نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شد.

وی برضرورت همفکری برای تربیت جوانان انقلابی تاکید کرد و گفت: برای تربیت جوانان انقلابی مسجد باید در اولویت برنامه‌ها بوده و توطئه‎های دشمنان خنثی شود.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه برنامه‌های محرم امسال، بیان داشت: باید با هوشیاری بهانه دست دشمن نداده و مراقبت لازم را برای ارتقای کارکرد مساجد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کسی کاری به پاساژگردی‌ها و تفریحات سلبریتی‌ها ندارد، افزود: رسانه‌های معاند طوری وانمود می‌کنند که انگار ویروس فقط در مساجد و هیئت‌های مذهبی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه ضروری است جوانان و افرادی که در حوزه دین و فرهنگ فعالیت می‌کنند، نا امید شوند، افزود: پافشاری بر شعارهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی و تقویت آنها و جبران کاستی و نقایص راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

 *مسجد همواره بستر تربیت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این مراسم، اظهار داشت: مسجد همواره بستر تربیت بوده و تربیت نیروی انقلابی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در مساجد انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه یکی از کارهایی که توسط سپاه شروع و ادامه یافته است، تعلیم و تربیت در بستر حلقه‌های صالحین است، افزود: موفقیت‌های این گروه‌ها مطلوب بوده است.

وی گفت: اگر سمت و سوی مسجد انقلابی نبوده و دغدغه اسلامی نداشته باشد، کارآیی لازم را نخواهد داشت، مسجد انقلابی با سه محور ماموریت، معرفت و مهارت می‌تواند موفقیت‌های خود را چشمگیرتر کند.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از درگیری‌های مساجد به دلیل نداشتن مهارت است، افزود: اگر چه این اختلافات جزئی است و اما در صورت توجیه خادم مساجد، هئیت امنا و پایگاه‌های بسیج می‌توان مهارت بیشتری را شاهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر