logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد؛

کشف محموله قاچاق ماسک به ارزش 950 میلیون تومان در زنجان

کشف-محموله-قاچاق-ماسک-به-ارزش-950-میلیون-تومان-در-زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله قاچاق ماسک به ارزش 950 میلیون تومان در زنجان خبرداد و گفت: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق محموله‌های بهداشتی در اولویت تعزیرات حکومتی است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلوگیری از قاچاق مواد بهداشتی و ماسک در استان زنجان اظهار کرد: در شهرستان ایجرود محموله ماسک به ارزش 950 میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی در گذشته نیز پرونده‌های متععدی در حوزه قاچاق کالا در استان زنجان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است تصریح کرد: قاچاق محموله‌های بهداشتی بعد از کشف بلافاصله در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در دور دوم شیوع بیماری کرونا قاچاق مواد ضدعفونی کننده و دستکش بسیار کم بود افزود: بیشتر محموله‌هایی که کشف می‌شد ماسک بود چون در دور دوم میزان استفاده از ماسک افزایش یافته بود.

ممیزی با تاکید براینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز همه مواد بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌های کشف شده به مراکز درمانی استان تحویل داده شده است ابراز کرد: اگر مشاهده شود کسی احتکار کرده و یا تخلفاتی را در حوزه مواد بهداشتی انجام می‌دهد برابر قانون برخورد لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برخورد قاطع با قاچاق مواد بهداشتی در دوم شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش میزان محموله‌های قاچاق در استان زنجان بودیم.//ع   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر