logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله استان زنجان:

پرداخت مطالبات گندم‌کاران زنجانی در کمترین زمان انجام می‌شود

پرداخت-مطالبات-گندم‌کاران-زنجانی-در-کمترین-زمان-انجام-می‌شود
مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران در سالجاری گفت: امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و پرداختی‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: خرید گندم از 31 خرداد ماه آغاز شده و امسال 11 روز نسبت به سال گذشته عملیات خرید گندم زودتر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: 3 هزار و 900 تن خرید تضمینی به ارزش حدود 9 میلیارد تومان انجام شده و تا مطالبات گندمکاران بلافاصله پرداخت می‌شود و مطالبات کشاورزانی که تا 4 تیرماه گندم‌های خود را به مراکز خرید گندم تحویل دادند پرداخت شده است.

مدیرکل غله استان زنجان خاطر نشان کرد: از 9 میلیارد تومان تا به امروز 4 میلیارد تومان آن پرداخت شده به طوری که امسال روند پرداخت‌ها نیز بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 96 درصد وجه گندم‌ها پرداخت شده است افزود: 3 هزار و 542 تن هم در شرکت مینو خرمدره خرید توافقی انجام شده که در مجموع بیش از 7 هزار تن گندم خریداری شده است.

ایزدی با تاکید براینکه در خرید گندم هیچ مشکلی وجود ندارد و حتی تدابیر لازم هم در جلوگیری از ورود دلالان به حوزه خرید گندم هم گرفته شده است گفت: در این راستا نیروی انتظامی به قدرت پای کار است و حمل و نقل گندم بدون مجوز نیز غیرقانونی بوده و با کسانی که بخواهد بدون مجوز گندم را از استان خارج کند قطعا برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 4 میلیون 100 هزارتن گندم در کشور خریداری شده است عنوان کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش خرید را داریم و امیدواریم خرید خوبی را داشته باشیم.

مدیرکل غله استان زنجان با رد شایعه نگهداری گندم و ذرت در یک سیلو گفت: چنین چیزی اصلا وجود ندارد و هر یک از اقلام گندم و ذرت در سیلوهای جداگانه نگهداری می‌شود و الان اهمیت دانه‌ها خوراک دام نیز کمتر از گندم نیست و خوراک دام نیز در محل کاملا استاندارد نگهداری می‌شود.

وی در مورد وضعیت کیفیت گندم نیز عنوان کرد: وضعیت گندم امسال نیز مشابه سال گذشته بوده و وضعیت خوبی را شاهد هستیم و امیدوار هستیم در ادامه خرید هم شاهد همین کیفیت در استان باشیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر