logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

مردم به عملکرد مجلس یازدهم امید بسته‌اند/ شفافیت در راس کار مجلس جوان و انقلابی یازدهم است

مردم-به-عملکرد-مجلس-یازدهم-امید-بسته‌اند-شفافیت-در-راس-کار-مجلس-جوان-و-انقلابی-یازدهم-است
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به رویکردهای مجلس یازدهم گفت: شفافیت در راس کار مجلس جوان و انقلابی یازدهم است.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم با اظهار کرد: مجلس یازدهم با برگزاری افتتاحیه و مشخص شدن هیئت رئیسه کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری اولویت مجلس یازدهم است، ابراز کرد: ایشان سفارش اکیدی به جهش تولید، مسائل مربوط به معیشت مردم و اقتصاد کشور داشتند و به طور کامل روشن است که مجلس یازدهم باید در این حوزه ها قدمهای اساسی بردارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کس در هر حوزه باید برای رونق و جهش تولید تلاش کند، خاطرنشان کرد: معیشت مردم و بیکاری جوانان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به طور یقین مجلس یازدهم در این راستا تسهیل گری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم به عملکرد مجلس یازدهم امید بسته‌اند، گفت: مجلس اراده قوی برای حل مشکلات مردم دارد و این موضوع از فضای ایجاد شده در مجلس مشخص است.

حسینی با اشاره به اینکه ادبیات مجلس کمک به دولت در جهت رفع معضلات بیکاری، مشکلات معیشتی مردم و جهش تولید است، تصریح کرد: عزم مجلس برای حل معضلات اقتصادی جدی است.

وی در خصوص موضوع شفافیت مجلس در رای نمایندگان و سایر مسائل نیز عنوان کرد: بنده به لحاظ شخصیت حقیقی و حقوقی موافق شفافیت هستم و به طور یقین یکی از رویکردهای مجلس یازدهم مبارزه با فساد است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس جوان و انقلابی یازدهم در راستای شفافیت کمک کار خواهد بود و به طور یقین قدمهای خوبی نیز برداشته می‌شود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر