logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۵۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

غربالگری روزانه مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد در زنجان/ تیم‌های سیار نوای آرامش در مناطق پرخطر حضور می‌یابند

غربالگری-روزانه-مراکز-اقامتی-بهبود-و-بازتوانی-افراد-دارای-اختلال-سوء-مصرف-مواد-در-زنجان-تیم‌های-سیار-نوای-آرامش-در-مناطق-پرخطر-حضور-می‌یابند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: غربالگری روزانه در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد به صورت روزانه انجام می‌شود.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان زنجان خدمات‌رسانی لازم در مراکز اقامتی بهبود و باز توانی افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آگاهی است، افزود: در این راستا رعایت اصول بهداشتی به مردم و افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند، آموزش داده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم‌های سیار نوای آرامش بهزیستی استان زنجان نیز در مناطق پرخطر و پر آسیب حضور داشته و خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: غربالگری در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد به صورت روزانه انجام می‌شود تا در صورت بروز بیماری افراد به مراجع زیربط ارجاع داده شوند.

محمدی تصریح کرد: بسته‌های بهداشتی نیز در این مراکز توزیع شده است و تب سنجی افراد حاضر در این مراکز نیز به صورت روازنه انجام می‌شود.

وی گفت: ضدعفونی چندباره مراکز زیرنظر بهزیستی از جمله اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

این مسئول با اشاره به فعالیت 15 مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد در استان زنجان، گفت: رعایت اصول بهداشتی نیز در این مراکز تشدید شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: خیرین نیز دراین زمینه یاریگر بهزیستی استان بوده و تا کنون 136 میلیون تومان برای پیشگیری از بیماری کرونا در زنجان کمک کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه تا کنون یک هزار و 500 تماس نیز با خط مشاوره 1480 از سوی مردم گرفته شده است، افزود: آموزش‌های مشاوره‌ای موجب کاهش استرس از شیوع بیماری کرونا در بین مردم می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر