logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۵۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

انجام اقدامات پیشگیرانه در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی زنجان/ ملاقات در این مراکز ممنوع است

انجام-اقدامات-پیشگیرانه-در-مراکز-شبانه‌روزی-بهزیستی-زنجان-ملاقات-در-این-مراکز-ممنوع-است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه تمامی اقدامات پیشگیرانه در مراکز شبانه‌روزی انجام می‌شود، گفت: این اقدامات دستورالعمل‌های ریز دارد که به مراکز ابلاغ‌شده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات بهزیستی استان زنجان برای پیشگیری از ابتلا جامعه هدف بهزیستی استان زنجان به بیماری کرونا، اظهار کرد: از بدو انتشار ویروس کرونا در کشور سازمان بهزیستی کمیته بحران ویروس کرونا در سازمان بهزیستی تشکیل شد.

وی ابراز کرد: به‌تمامی مراکز اعم از خانه سالمندان، شیرخوارگان، مراکز شبانه‌روزی، مراکز روزانه، مهدهای کودک، کمپ‌ها، مرکز سرپناه معتادین به ریز برنامه‌ریزی و برای اجرا به مراکز بهزیستی شهرستان‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تعطیلی مراکز روزانه و مهدهای کودک سازمان بهزیستی استان زنجان هم‌زمان با سایر مدارس تعطیل شد، تصریح کرد: تمامی این مراکز در زمان تعطیلی ضدعفونی می‌شوند تا در صورت بازگشایی مهدهای کودک و مراکز روزانه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان ملاقات ممنوع شده است، عنوان کرد: ضدعفونی کردن این مراکز به‌صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

محمدی با اشاره به سایر اقدامات بهزیستی استان زنجان در مراکز شبانه‌روزی، خاطرنشان کرد: برای بررسی عدم انتشار بیماری در این مراکز دستور عمل‌های بسیار ریزی در دستور کار قرار دارد که به‌تمامی مراکز ابلاغ‌شده است و توسط کارشناسان بهزیستی استان و شهرستان رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در سازمان بهزیستی کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای داشتند، مقدمات دورکاری این افراد را فراهم کرده ایم، ابراز کرد: پک‌های پیشگیری از بیماری کرونا در بهزیستی در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر