logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در طی سال گذشته انجام شد

پذیرش 73000 بیمار به صورت تلفنی

پذیرش-73000-بیمار-به-صورت-تلفنی

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در طی سال گذشته بیش از 73 هزار بیمار موفق به اخذ پذیرش از طریق تلفن گویا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان شده اند.

به گزارش موج رسا; علی محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 20 پورت خط تلفن مستقیم به پذیرش تلفنی اختصاص یافته است، اظهار داشت: پذیرش تلفنی در مراکز درمانی بیماران به صورت تلفنی در راستای ارائه خدمات به مراکز درمانی تامین اجتماعی بوده است که بیماران توانسته‎اند پذیرش خود را از طریق این سیستم دریافت کنند.

وی تصریح کرد: 20 پورت خط تلفن مستقیم به پذیرش تلفنی اختصاص یافته است که از این تعداد6 خط به بیمارستان امام حسین (ع) ، 8 خط بیمارستان امید ، 2خط پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاههای روزبه زنجان ، شفاء ابهر ، شهدای خرمدره و سهروردی خدابنده هر کدام دارای یک خط تلفن گویا هستند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند بمنظور مدیریت زمان ، قبل از مراجعه به مراکز درمانی از طریق سیستم پذیرش تلفنی گویا نوبت و ساعت حضور اخذ کنند تا ساعت کمتری را پشت نوبت باقی بمانند.

محمدی تصریح کرد: جلوگیری از تضییع حقوق بیماران در ارایه نوبت، تکریم شأن و منزلت مراجعان، صرفه‌جویی در وقت بیماران و از همه مهم‌تر جلوگیری از تجمع در مقابل واحدهای پذیرش و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماریهای مسری به سایرین را از مزایای اجرای طرح پذیرش تلفنی است.

وی افزود: به دنبال افزایش ظرفیتهای این سیستم هستیم تا بیمه شدگان علاوه بر پذیرش تلفنی بتوانند از لیست اسامی پزشکان و متخصصان و امکانات پزشکی و پیراپزشکی مراکز درمانی اطلاع یابند.

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: استفاده از فناوری‌های جدید در مراکز درمانی استان در دستور کار قرار گرفته است که دراین راستا زیر ساختهای خدمات در حوزه های درمانی از جمله حذف دفترچه‎های کاغذی، سیستم ارجاع و اجرای سیستم یکپارچه HIS  در استان فراهم و عملیاتی شده است.

محمدی تاکید کرد: طرح حذف دفترچه درمانی و الکترونیکی شدن نسخ در مراکز درمانی طرف قرار داد بسرعت در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان سال اجرایی و عملیاتی شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر