logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۴۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری زنجان:

فعالیت بازارچه های میوه و تره بار در 10 نقطه شهر زنجان / کمبود مکان، راه اندازی بازارچه ها را با مشکل مواجه کرده است

فعالیت-بازارچه-های-میوه-و-تره-بار-در-10-نقطه-شهر-زنجان-کمبود-مکان،-راه-اندازی-بازارچه-ها-را-با-مشکل-مواجه-کرده-است

سرپرست شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر در 10 نقطه شهر زنجان بازارچه های میوه و تره بار فعال است.

غلامحسن احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای احداث بازارچه های میوه و تره بار شهرداری نیازمند مکان مناسب است که در این زمینه مطالعات لازم انجام شده و در زمین هایی با  کارکرد واقعی به ویژه در شهرک های جدیدالتاسیس بازارچه احداث می شود.

وی با بیان اینکه بر خلاف تصور عمومی شهرداری با کمبود زمین مواجه است،افزود: این کمبود اجازه برنامه ریزی لازم را نمی دهد اما در برخی مکان های در نظر گرفته شده، به صورت موقت بازارچه های روز راه اندازی می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر در 10 نقطه شهر زنجان بازارچه میوه و تره بار فعالیت می کند، افزود: در صورتی که این مکان ها کارکرد واقعی داشته و با استقبال مردم مواجه شود، زیرساخت های آن تکمیل می شود.

سرپرست شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در پارک رجایی زنجان بازارچه میوه و تره بار راه اندازی شده است تا همشهریان خدمات لازم را دریافت کنند.

احمدی با بیان اینکه بازارچه میوه و تره بار اصغریه به عنوان قدیمی ترین میدان فعال است، افزود: بازار روز، بازارچه الهیه و رضوان نیز جزو بازارچه های میوه و تره بار محسوب می شوند.

وی با اشاره به احداث بازارچه میوه و تره بار نواب صفوی،گفت: این بازارچه در حال ساخت بوده و در سه مرحله فاز بندی و اجرایی شده است.

این مسئول بیان داشت: پروژه سرمایه گذاری در قالب بازارچه میوه و تره بار در ورودی شهرک  پونک و گلشهر در حال ساخت است که امیدواریم با بهره برداری از آن استقبال خوبی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر