logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
گزارش؛

آخرین وضعیت بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر/افتتاح، شاید اردیبهشت ماه/وزرای راه و بهداشت به قولشان عمل نکردند

آخرین-وضعیت-بیمارستان-۲۳۵-تختخوابی-ابهر-افتتاح،-شاید-اردیبهشت-ماه-وزرای-راه-و-بهداشت-به-قولشان-عمل-نکردند

در حالی وزرای راه و بهداشت به نماینده مردم ابهر قول افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر را در اسفند ماه سال گذشته داده بودند که امروز با قرار دادن در دهه سوم فروردین ماه نه تنها این بیمارستان افتتاح نشد بلکه افتتاح آن در اردیبهشت ماه نیز قطعی نیست.

به گزارش موج رسا; بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی که در گذشته به بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی معروف بود، بعد از گذشت سالها چشم‌ انتظاری هنوز نیز به مرحله افتتاح نرسیده است، هرچند که به گفته مسئولان فرمانداری ابهر در مراحل پایانی کار قرار دارد.

بیمارستان ابهر در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار و ۷۲۱ متر مربع احداث می‌‌شود مطالعات و طراحی آن از سال 86 آغاز شده است.

 بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر دارای بخشهای بستری، اوژانس، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، آی سی یو و سی سی یو  است.

محمد عزیزی در ۱۷ بهمن ماه سال 95 در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که این بیمارستان باید در اسفند ماه افتتاح شود.

وی همچین با بیان اینکه وزرای بهداشت و راه و شهرسازی قول افتتاح این بیمارستان را تا پایان سال داده‌اند، گفت: امیداریم با بدعهدی نسبت به افتتاح این بیمارستان از طرف وزرا روبرو نشویم.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفته بود: تجهیزات این بیمارستان در حال انتقال به شهرستان ابهر است  و ما تمام تلاش‌مان را برای آماده شدن این بیمارستان انجام داده‌‌ایم.

وی در مصاحبه با رسانه محلی ابهر یادآوری کرده بود که کلنگ این بیمارستان در زمان فرمانداری بنده در شهرستان ابهر بر زمین زده شده و از اوایل سال ۹۵ با پیگیری‌هایی که کردیم بیش از ۴۰ درصد به پیشرفت پروژه بیمارستان ابهر اضافه شده است.

با گذشت اسفند ماه و قرار گرفتن در روزهای پایانی فرودین ماه خبری از افتتاح این بیمارستان نشد تا اینکه به سراغ سعید خلجی مسئول برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر رفتیم تا در جریان آخرین وضعیت این بیمارستان قرار بگیریم.

خلجی بیان کرد: اکنون این بیمارستان پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصدی دارد و تقریبا مراحل نصب تجهیزات، قطعات و آخرین دستگاه‌ها در حال انجام است و با توجه به پیگیری‌هایی که مسئولان استانی به زودی شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

وی افزود: فقط در طول یک سال گذشته این بیمارستان نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و امیدواریم بتوانیم این بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی را به زودی افتتاح کنیم.

مسئول برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر در مورد زمان دقیق افتتاح این بیمارستان گفت: هدف‌گذاری این است تا در اردیبهشت ماه این پروژه را  افتتاح کنیم اما هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست.

وی با بیان اینکه با تمام توان برای تکمیل این پروژه فعالیت‌هایی انجام می‌شود، ابراز کرد: این پروژه مجموعه بزرگی است و به عنوان بزرگترین پروژه  شهرستان بعد از سد کینه‌ورس است.

خلجی در مورد اظهار نظر نماینده ابهر در رابطه با قول وزرای راه و بهداشت در خصوص افتتاح این بیمارستان در اسفند ماه سال گذشته اظهار داشت: جا دارد از تلاشهای نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه سپاس‌گزاری ویژه‌ای داشته باشیم چرا که این مجموعه پروژه بزرگی است و تلاش پیمانکاران نیز ستودنی است.

وی بیان کرد: قول  نماینده مردم ابهر از طرف وزرا قول به جا و خوبی بود اما با توجه به حجم بالای کار امکان تاخیر در پروژه وجود دارد.

خلجی افتتاح این پروژه را برای دولت ارزشمند توصیف کرد، در حالی افتتاح پروژه بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر به اردیبهشت ماه رسیده که در این ماه شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز خواهیم و از طرفی خبرهایی نیز در خصوص سفر رئیس جمهور به زنجان نیز منتشر شده اما زمان سفر دقیقا مشخص نیست.

با این حال مردم شهرستان ابهر چشم انتظار افتتاح پروژه‌ای هستند تا سالها انتظارش را می‌کشیدند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر