logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان را امسال افتتاح می‌کنیم/ برای تکمیل پروژه نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار هستیم

ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-را-امسال-افتتاح-می‌کنیم-برای-تکمیل-پروژه-نیازمند-15-میلیارد-تومان-اعتبار-هستیم

معاون استاندار زنجان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ورزشگاه زیتون زنجان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان را امسال افتتاح می‌کنیم‏.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان اظهار کرد: این ورزشگاه یکی از مطالبات جدی مردم زنجان بوده و چندین سال است که با حدود 90 درصد پیشرفت متوقف شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه برای اتمام به رقم قابل توجهی نیاز دارد، ابراز کرد: ما اینم موضوع را در چندین مرحله پیگیر شدیم و با معاون وزیر ورزش و جوانان در این زمینه صحبت هایی داشتیم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه معاون وزیر ورزش که رئیس شرکت توسعه اماکن ورزشی است قول مساعد داده تا این پروژه را به اتمام برسانند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه به طور مستقیم توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی و با اعتبارات ملی احداث می‌شود، طبق آخرین قولی که به ما دادند قرار است این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سلطانی با بیان اینکه امیدواریم این قول عملیاتی شود، گفت: این پروژه برای اتمام از امروز به بعد نیاز به اعتبار بیش از 15 میلیارد تومان دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه اماکن ورزشی باید اعتبار این پروژه را تامین کند، ادامه داد: این شرکت خود ناظر طرح بوده و استان صرفا بهره بردار خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ما پیگیریم تا این پروژه امسال افتتاح شود، اظهار کرد: نارضایتی های ایجاد شده به خاطر طولانی شدن روند احداث این پروژه را قبول داریم که یکی از مطالبات جدی مردم زنجان است.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر