logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵

اجرای طرح ارتقاء کیفی در مزارع ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: طرح ارتقاء کیفی مزارع گندم آبی از مهمترین طرح‌های مدیریت جهاد کشاورزی ابهر بوده که در حال اجرا است.

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان آغاز شد.

خیزش دانشجویان بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است

مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با بیان اینکه تمام مردم جهان از اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیست خسته شده‌اند و خواستار توقف حملات به غزه هستند گفت: خیزش دانشجویان و اساتید در اروپا بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است.

ساخت المان غواصان دریادل تعلیق شد

سرپرست معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهار نظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

کارگران ستون و محور تولید هستند

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کارگران ستون و محور تولید هستند گفت: کار و کارگر جایگاه شایسته‌ای در آیات و روایات و گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دارد.

ستون‌های اقتصاد و رفاه کشور کارگران هستند

نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: ستون‌های اقتصاد، رفاه و آسایش کشور کارگران هستند و چرخ‌های تولید به دستان توانمند این عزیزان می‌چرخد.

بیمه رایگان مادران دارای ۳ فرزند توسط دولت

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: مادران دارای سه فرزند غیر شاغل، ساکن در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش رایگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان قرار می‌گیرند و حق بیمه آنها توسط دولت پرداخت می‌شود.

پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی نشانه اقتدار ایران است

جمهوری اسلامی در یک حرکت حساب شده به رژیم صهیونیستی بار دیگر خطوط قرمز ملت و نظام که همان حیثیت، اقتدار و امنیت ملی است را یادآوری کرد.

افکار شهید مطهری الگوی تمام رهجویان است

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.

تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: 14 هزار و ۵۹۵ همکار فرهنگی نیز در زمینه تعلیم و تربیت استان مشارکت دارند.

سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، گفت:‌ این مولفه‌ها در هر جا که پای کار آمده قدرت‌آفرین بوده است.

رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است گفت: زنجان رتبه نخست در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی را دارد.