logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۷۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد:

لزوم توجه به طبقه‌بندی مشاغل در واحد‌های تولیدی

لزوم-توجه-به-طبقه‌بندی-مشاغل-در-واحد‌های-تولیدی
استاندار زنجان گفت: مسئله طبقه‌بندی مشاغل، سخت و زیان‌آور بودن دغدغه بسیاری از کارگران است و باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی شامگاه امروز در جلسه دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان اظهار داشت: مجموعه کارگری قشر زحمت‌کش، مومن، با اخلاص و وفادار جامعه هستند. به هر حال وضعیت خاصی در کشور وجود دارد و برای استقلال کشورمان تلاش می‌کنیم و در این وضعیت قطعا سختی وجود دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال‌ها است که مقام معظم رهبری بحث تولید را مطرح فرموده‌اند. بنابرای زمانی که تولید مطرح است سرمایه‌گذار، کارگر، خط تولید، مواد اولیه موثر بر تولید بوده اما بدون کارگر امکان تولید میسر نیست و کارگران اصل اساسی در تولید هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه گاها برخی از واحد‌های تولید کننده در تامین کارگر معطل می‌مانند گفت: اگر عرضه و تقاضا مناسب شود شرایط بهتر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از امور در اختیار استان خودمان قرار دارد و باید به دو نکته در حاکمیت دقت کرد، گفت: کاری که آغاز می‌کنیم باید نقطه پایان داشته باشد و طولانی و کشدار نشود.

افشارچی با اشاره به اینکه مسئله طبقه‌بندی مشاغل، سخت و زیان‌آور بودن دغدغه بسیاری از کارگران است باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد، گفت: روز یکشنبه با هیأت دولت در خصوص امنیت شغلی جلسه خواهیم داشت و این موضوع به عنوان مسئله کارگران مطرح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اتوبان زنجان_ قزوین در حدود ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه و آسفالت‌ریزی شد خاطرنشان کرد: امسال نیز ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد، اما اتوبان زنجان تبریز دست ما نیست و دست بانک ملی قرار دارد با این وجود مسائل این محور نیز در حال پیگیری است.

استاندار زنجان در ادامه به محدودیت کارت‌های سوخت آزاد اشاره کرد و گفت: این مشکلات در کل کشور مطرح است هرچند بنده قبول دارم که در زنجان سختگیری می‌شود و باید دقت بیشتری در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر