logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۴۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان:

کسب 7 مدال رنگارنگ در المپیاد ورزشی دانشجویان/ هیچ نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان فعال نیست

کسب-7-مدال-رنگارنگ-در-المپیاد-ورزشی-دانشجویان-هیچ-نشریه-دانشجویی-در-دانشگاه-جامع-علمی-و-کاربردی-زنجان-فعال-نیست

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت: دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان در المپیاد ورزشی در دوبخش خواهران و برادران صاحب 7 مدال رنگارنگ شدند.

بهروز صالحی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان اظهار کرد: هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دو مرحله استانی و کشوری در دانشگاه جامع علمی و کاربردی در آبان ماه اجرا می شود.

وی با اشاره به هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت در دانشگاه جامع علمی و کاربردی ابراز کرد: این جشنواره به میزبانی استان فارس برگزار می شود و آثار برای داوری به وزارت علوم ارسال می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به المپیاد مهارتی بیان کرد: این المپیاد برای اولین بار در دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شده است و امسال نیز این المپیاد در بهمن ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای هر ساله جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه جامع علمی و کاربردی افزود: سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور در اسفند ماه برگزار می شود.

صالحی با اشاره به المپیاد ورزشی دانشگاه جامع علمی وکاربردی خاطر نشان کرد: در المپیاد امسال دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان در رشته های کاراته و تکواندو در بخش خواهران با کسب 3 مدال ودر بخش برادران و در رشته های شنا، کشتی آزاد و پرش طول صاحب 4مدال رنگارنگ شدند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بومی و محلی به میزبانی استان چهار محل و بختیاری در مرداد ماه ابراز کرد: در رشته لی لی رتبه اول و در رشته هفت سنگ رتبه سوم را دانشجویان زنجانی کسب کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه هیچ نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی فعال نیست خاطر نشان کرد: در سال های گذشته نشریات دانشجویی فعال بوده است ولی الان هیچ نشریه دانشجویی فعال نیست و طی چند دوره فراخوان نیز هیچ دانشجویی در خواست اخذ مجوز برای نشریه نداشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از متولیان اصلی عمل به بیانیه گام دوم با توجه به بافت جوان مجموعه، دانشگاه ها هستند ابراز کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی برای تبیین این بیانیه، نشست های تخصصی وکرسی های آزاد اندیشی را برنامه ریزی کرده است.

صالحی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در آذر ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر