logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۲۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب درسی به مدرسه نخواهد رفت/ آغاز توزیع کتب دانش‌‌آموزان فنی از 20 شهریور

هیچ-دانش‌آموزی-بدون-کتاب-درسی-به-مدرسه-نخواهد-رفت-آغاز-توزیع-کتب-دانش‌‌آموزان-فنی-از-20-شهریور

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به جز پایه اول ابتدایی هیچ مشکلی در توزیع کتب درسی وجود ندارد.

حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز توزیع کتاب های درسی دوره ابتدایی به غیر از پایه اول به مناطق  14گانه آموزش و پرورش اظهار کرد: تا به امروز 50 درصد توزیع کتاب های درسی دوره ابتدایی انجام شده است و کتب درسی در انبار های آموزش و پرورش مناطق موجود است.

وی با اشاره به توزیع کتب درسی متوسطه دوره دوم افزود: بعد از اتمام توزیع کتب درسی ابتدایی توزیع کتب درسی دوره دوم متوسطه توسط آموزش و پرورش آغاز می شود.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آخرین مرحله توزیع کتب درسی شامل توزیع کتب درسی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش است ابراز کرد: بعد از 20 شهریور توزیع کتب درسی رشته های فنی  حرفه ای  کار و دانش آغاز می شود.

وی با اشاره به سامانه کتب درسی بیان کرد: مدیران مدارس دوره ابتدایی در این سامانه اقدام به ثبت سفارش دانش آموزان کرده‌اند و از این طریق مدیران مدارس کتب درسی خود را دریافت و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

حسنلو با اشار به تلاش های کارشناسان توزیع کتاب درسی در استان بیان کرد: سعی داریم هیچ دانش آموزی در اول مهر ماه بدون کتاب درسی در مدرسه حضور نداشته باشد و تمامی دانش آموزان کتب درسی خود را در اول مهر دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به رویه سال های گذشته و توزیع کتب درسی متوسطه دوره دوم در کتاب فروشی های سطح شهر خاطرنشان کرد: بر اساس تصیمات اخذ شده در وزارت آموزش و پروش توزیع کتب درسی دوره دوم متوسطه توسط ستاد های استانی در مدارس توزیع می شود.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش سطح فعالیت کارشناسان توزیع کتب درسی، به دلیل وظایف محوله جدید از طرف وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: کارشناسان آموزش و پرورش سعی در ارائه خدمات بهتر و توزیع به موقع کتب درسی به دانش آموزان دارد.

وی با اشاره به نبود هیچ گونه مشکلی در توزیع کتب درسی ادامه داد: در توزیع کتب درسی اول ابتدایی به دلیل ثبت نام اینترنتی کتب و خطا های انسانی و سیستمی، توزیع کتاب درسی اول ابتدایی کمی با مشکل مواجه شده است که سعی در رفع مشکل به وجود امده داریم تا اول مهر ماه هیچ دانش آموزی دچارمشکل نباشد.

حسنلو با بیان اینکه توزیع کتب درسی دوره اول متوسطه توسط کتاب فروشی امیدی در استان صورت می گیرد ابراز کرد: آموزش و پرورش هیچ گونه دخالت مستقیمی در توزیع کتب درسی متوسطه دوره اول ندارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر