logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۲۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

روحیه جهادی و نوع دوستی جهادگران بسیجی قابل ستایش است/ انسان مومن و انقلابی باید در خدمت جامعه باشد

روحیه-جهادی-و-نوع-دوستی-جهادگران-بسیجی-قابل-ستایش-است-انسان-مومن-و-انقلابی-باید-در-خدمت-جامعه-باشد

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به خدمات گروه های جهادی گفت: روحیه جهادی و نوع دوستی جهادگران بسیجی قابل ستایش است

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام میریعقوب موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه جهادگران بسیجی خدمات بسیاری نسبت به مردم عزیز ایران اسلامی انجام دادند، اظهار کرد: جهادگران در هر نقطه ای از کشور اسلامی برای خدمات رسانی آماده بوده و نیازها را پاسخ می دهند.
وی با بیان اینکه روحیه جهادی و دستگیری از همنوعان از ویژگی های این بسیجیان است، ابراز کرد: نمونه این کار جهادگران بسیجی را در زلزله کرمانشاه و سیل امسال دیدیم.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی خودشان را مانند اعضای یک پیکر می دانند، اضافه کرد: همانطور که در اعضای بدن اگر یک عضو احساس ناراحتی کند، تمام اعضا ناراحتی می کنند جهادگران بسیجی نیز با ناراحتی و مشکل مردم احساس ناراحتی می کنند.
وی با بیان اینکه کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان ویژگی شاخص جهادگران بسیجی است بیان کرد: انسان مومن و انقلابی باید در خدمت جامعه باشد.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه جهادگران بسیجی با تمام توان خود در خدمت جامعه هستند، گفت: در حقیقت این جهادگران بسیجی به دستور حضرت امام(ره) و پیروی از رهبر معظم در حال خدمت رسانی به جامعه هستند.
//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر