logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر در گفت وگو با موج رسا:

جهادگران بسیجی غیرت مداران عرصه آبادانی کشور هستند/ این جهادگران پیشگامان عمل به بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جهادگران-بسیجی-غیرت-مداران-عرصه-آبادانی-کشور-هستند-این-جهادگران-پیشگامان-عمل-به-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-هستند

امام جمعه ابهر با اشاره به فعالیت جهادگران بسیجی گفتجهادگران بسیجی غیرت مداران عرصه آبادانی کشور هستند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه انسان با کرامت در فرهنگ قرآن به انسان با غیرت می گویند، اظهار کرد: اگر کسی در مشکلات جامعه آن مشکل را رفع کند، یک انسان غیوری است.

وی افزود: اگر کسی اجازه ندهد به ناموسش تجاوز شود، انسان باغیرتی است. یک مسئول فرهنگی باغیرت آن مسئولی است که اجازه ندهد به حریم فرهنگ تجاوز شود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در مسئله سیاسی اگر سیاست مدارانه ما اجازه سوء استفاده به دشمن را بدهند آن یک دیپلماسی سیاسی بی غیرت است، گفت: در زمان پیامبر اکرم(ص) مسجد به عنوان یک کانون برای حل گرفتاریها و مشکلات مردم بود، در آن زمان مسجد به عنوان محل تجمع مسلمین بوده و نخستین آن به دست آن بزرگوار بنا گردید تا محلی برای اداء فرائض الهی و مرکز تجمع مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مسجد در زمان پیامبر محور اردوهای جهادی بود، ادامه داد: خدای متعال دو وظیفه مهم را برعهده انسان گذاشته که بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز در همین راستا است.

رحیمی با بیان اینکه آزادی زمین و آزادی زمینه این دو وظیفه مهم هستند، خاطرنشان کرد: اگر زمینه جامعه در ابعاد فرهنگی، اخلاقی به مسیر درستی هدایت شود، دیگر مشکلات نیز حل خواهد شد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران نکات عمیق و دقیقی داشتند که باید همه به این نکات توجه کنیم که شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه جهادگران علمی ما غیرتمداران علمی و جهادگران فرهنگی غیرتمداران فرهنگی ما هستند، افزود: جهادگرانی که در عرصه آبادانی فعالیت می کنند نیز غیرت مداران این عرصه هستند که ما تلاش این جهادگران بسیجی را در سیل، زلزله و آبادی روستاها مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: کار جهادگران بسیجی همان سیره پیامبر گرامی اسلام است، این جهادگران بسیجی در حقیقت همان خواسته قرآن را انجام می دهند و باید توجه داشت که این جهادگران پیش گامان عمل به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر