logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۲۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

خبرنگاران به معنی حقیقی کلمه چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند

خبرنگاران-به-معنی-حقیقی-کلمه-چشم-بینا-و-گوش-شنوای-مردم-هستند-

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به رسالت خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران به معنی حقیقی کلمه چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند.

به گزارش موج رسا; سلمان داشاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه به رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران به معنی حقیقی کلمه چشم بینا و گوش شنوای مردم در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران هر چیزی را که می‌بینند و لمس می‌کنند برای آگاهی عموم جامعه انعکاس می‌دهند و در توسعه جامعه نقش ویژه‌ای دارند.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با تاکید براینکه رسالت خبرنگاران در جامعه خیلی مهم است افزود: کسانی از مردم هستند که نمی‌‌توانند مشکلات خود را در جامعه مطرح کنند و این خبرنگاران هستند که این حقیقت‌ها را از دل جامعه کشف کرده و به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: رسالت و کار خبر بسیار سخت است و خبرنگاری صرفا شغل نیست و واقعا فعالیت در این عرصه عشق می‌خواهد.

داشاد عنوان کرد: این خبرنگاران هستند که کاستی‌ها را در حوزه‌های مختلف دنبال کرده و مشکلات مردم و جامعه را به منظور رفع آنها به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی نقد منصفانه از عملکرد مسئولان را از دیگر رسالت‌های این قشر در جامعه عنوان کرد و افزود: این نقد‌ها به صلاح جامعه بوده و با نقد‌های منصفانه اصلاح امور در جامعه اتفاق می‌افتد.

بانک مسکن زنجان

بانک مسکن زنجان

بانک مسکن زنجان

بانک مسکن زنجان

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر