logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۱۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

مشکلات اقتصادی سد راه پروژه‌های عمرانی شهری نخواهد بود

مشکلات-اقتصادی-سد-راه-پروژه‌های-عمرانی-شهری-نخواهد-بود

شهردار زنجان با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: مشکلات اقتصادی سد راه پروژه‌های عمرانی شهری نخواهد بود.

به گزارش موج رسا; مسیح‌اله معصومی در آیین بازگشایی از خیابان زینبیه غربی و شرقی اظهار کرد: بازگشایی خیابان زینبیه غربی پس از 2 الی 3 دهه با وجود مشکلات ترافیکی و بد منظری که ایجاد کرده بود با تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و همکاری مردم با هزینه کرد بالغ بر18 میلیارد تومن در دو محور و با تملک 84 پلاک بازگشایی شد.                             

وی بیان کرد: پرداخت به موقع عوارض دلیل اتمام به موقع پروژهای عمرانی و انجام کارها به نحو شایسته است .

شهردار زنجان افزود: بسیار خرسندیم از اینکه مردم این اعتماد را به مجموعه شهرداری داشته و با پرداخت به موقع عوارض خود یاری رسان ما در حوزه فرهنگی، ترافیک، خدمات شهری، شهر سازی، سیما و منظر شهری و عمرانی بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح پل سید الشهدا، پل امام حسن مجتبی (ع)، پیاده راه سبزه میدان و زینبیه شرقی و غربی کارهایی بود که سعی کردیم طبق زمان اعلام شده به پایان برسانیم و در آینده نزدیک پروژه سبزه میدان، پارک بانوان غرب و خیابان شرقی و غربی  وسط پادگان به بهره برداری می رسد.  

معصومی با بیان که مشکلات اقتصادی سد راه پروژه‌های عمرانی نخواهد بود گفت: با وجود همه مشکلات، برنامه ریزی هایی در جهت صرفه جویی انجام شده تا کار های عمرانی و خدمات شهری هرگز متوقف نشود و تا به امروز در این راه موفق عمل کرده ایم .

وی موفقیت‌های حاصله را در سایه مشارکت و همدلی بین مردم، مسولین، اعضای شورای شهر و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکتها همچنان ادامه یابد تا شاهد رونق و پیشرفت  بیش از پیش شهر باشیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر